כלב או חתול מכניסים כל כך הרבה אור לחיים, שברור למה הם שווים את המאמץ של הדאגה והטיפול בהם. החיות המתוקות יודעות לתת אהבה ללא תנאי, להיות שם בשבילכם, להעניק ליקוק כשהכי צריך כדי להרגיש טוב יותר. בקיצור, הם ממש חלק מהמשפחה. 

כשהכול כשורה, מתרגלים מהר מאוד לכל מה שצריך לעשות כדי להבטיח לחיית המחמד שלכם חיים טובים ובריאים. אולם במקרה של תאונה או מחלה, מגלים שהטיפול בה עלול להיות יקר מאוד. לנו בני האדם יש הרי ביטוח בריאות מסובסד של המדינה - אבל מה עם בעלי החיים? 

אם עדיין לא שמעתם על ביטוח חיות המחמד של ליברה, זה הזמן להכיר - ואלו  הסיבות שכל כך חשוב לעשות אותו, למענכם ולמען הכלב או החתול שלכם. 

  1. להוציא את השיקול הכלכלי מהמשוואה
    טיפולים רפואיים לחיית המחמד, במקרה של מחלה או תאונה, יכולים להיות כרוכים בהוצאות כבדות, ואין סיבה שתישאו בהן לבד - בדיוק בשביל זה יש ביטוח שנותן לכם רשת ביטחון ומוודא שלא "תקרעו" את הכיס.
  2. טיפול בכל מרפאה ואצל כל וטרינר שתבחרו
    כשמוציאים את הכסף מהמשוואה, אפשר להסתכל על הטיפול הבריאותי ולבחור בטוב יותר. הביטוח של ליברה מאפשר לכם לגשת לכל וטרינר שרק תרצו - אין רשימת הסדר, אין התחייבות לווטרינר קבוע, וניתן להחליף וטרינר ללא הגבלה. 
  3. ביטחון מלא שיש מישהו שעומד מאחוריכם בכל תרחיש
    הכי חשוב להיות בריאים. עם ביטוח חיות המחמד של ליברה, תוכלו להיות רגועים ולדעת שבמקרה הצורך, הכלב או החתול שלכם יקבלו את הטיפול הרפואי הטוב ביותר - מבלי שהכסף יהווה שיקול. לא צריך להתלבט בין וטרינרים בגלל המחיר או לשקול האם אפשר לוותר על הטיפול - אפשר לישון בראש שקט, בידיעה שחיית המחמד תקבל את כל מה שהיא זקוקה לו. 
  4. כיסוי מקיף
    במקרה של מחלה, תאונה או פציעה, הביטוח של ליברה יכסה עבורכם את ההוצאות הרפואיות - כולל תרופות, בדיקות הדמיה, אשפוזים, מזון רפואי, הוצאות רפואיות לשיניים וכולי.
  5. אפשרות להרחבות
    אם תרצו, ניתן להוסיף לפוליסה הרחבה עבור נזקים שנגרמים לצד ג׳, עם גובה אחריות של עד 300,000 שקלים. ניתן גם לרכוש הרחבה שתאפשר לכם לקבל פיצוי כספי במקרה של מוות מתאונה, חס וחלילה. 
  6. תשלום אונליין מיידי במקרה של תביעה
    קרה משהו וצריך להפעיל את הביטוח? אין קל מזה - אפשר להגיש תביעה באופן דיגיטלי, ולקבל את הכסף לחשבונכם, אונליין ובאופן מיידי. עוד לפני שתצאו מהווטרינר, ההחזר כבר יהיה אצלכם. 
  7. תקופת אכשרה קצרה
    רכשתם ביטוח חיות מחמד של ליברה? אין צורך לחכות יותר מדי - הכיסוי במקרה של מחלה ייכנס לתוקף בתוך 14 ימים, ובמקרה של תאונה - 48 שעות בלבד. 

אחרי כל האהבה שבעלי החיים מעניקים לנו, מגיע להם גם לקבל בחזרה. לחצו כאן כדי לקבל הצעה לביטוח BFF של ליברה, ותוכלו לישון בראש שקט בידיעה שחיית המחמד שלכם מכוסה. ואם עדיין לא אימצתם, עכשיו זה הזמן הטוב ביותר לכך - במסגרת שבוע האימוץ, ליברה תעניק חודש ביטוח בחינם למי שיאמץ כלב. אין מה לחכות - זה הזמן להכניס אהבה חדשה לחיים שלכם!  

במסגרת שבוע האימוץ השלישי של קשת 12 מי שיגיע לנקודות האימוץ או לסניפי תנו לחיות לחיות ויאמץ כלב, יקבל הטבה מיוחדת - חודש ביטוח בחינם!

* האמור בכתבה זו אינו מהווה ייעוץ מכל סוג שהוא. כפוף להנחיות החיתום, גבולות האחריות והפוליסה של ליברה חברה לביטוח בע"מ.