קניוני עופר הם כבר מזמן שם נרדף לבילוי המושלם. לבד, בזוג או עם כל המשפחה – לא משנה באיזה הרכב תגיעו – ההנאה מובטחת ובקיץ הקרוב במיוחד. יחד עם הסיילים הגדולים, יחכו לכם בקניונים מגוון פעילויות קייציות מושלמות לכם ובעיקר לילדים שלכם, וייתנו לכם קצת אוויר (ממוזג) לנשימה. בואו, כשהחופש הגדול בפתח וצריך למצוא תעסוקה לזאטוטים האלה, אין כמו בילוי קייצי משפחתי ומרענן בקניוני עופר. "כמו בכל שנה אנחנו דואגים לפעילויות ילדים חווייתיות במהלך הקיץ והחופש הגדול, השנה בחרנו לייצר מתחם מיוחד עם פעילויות יצירה מגוונות לכל הילדים בקניוני עופר"', אומרת טלי מרגלית בר-אל, מנהלת תחום שיווק ותקשורת שיווקיות קניוני עופר.

אז מה מחכה לכם בקניוני עופר ברחבי הארץ?

שבוע האימוץ השלישי של ישראל בקניוני עופר

הילדים מתחילים לטפס על הקירות כבר מעכשיו? תכניסו אותם לרכב ובואו יחד איתם לאמץ חבר חדש ופרוותי לחיק המשפחה. לאחר שקצר הצלחות רבות, שבוע האימוץ של קשת 12, mako ועמותת "תנו לחיות לחיות" יוצא לדרך בפעם השלישית, והשנה זה קורה בשיתוף קניוני עופר ובסימן משפחתיות ואחדות. שבוע האימוץ יתקיים בארבעה מתחמי פופ-אפ מיוחדים בקניוני עופר. "קניוני עופר עוסקים בעשייה חברתית במהלך כל השנה, לכן בחרנו לקחת חלק במיזם כה חשוב של אימוץ כלבים שיימצא להם בית חם, המיזם יהיה ב- 4 קניונים מובילים של הקבוצה", מסבירה טלי מרגלית בר-אל.

זוהי הזדמנות מיוחדת להגיע יחד עם כל המשפחה ולאמץ חבר פרוותי שיפתח לכם את הלב ויעשה לכם נעים בנשמה. כולכם מוזמנים להגיע ולבחור מבין עשרות הכלבים המתוקים של עמותת "תנו לחיות לחיות".

במקביל לפופ אפים בקניוני עופר, שבוע האימוץ השלישי יתקיים גם בסניפי תנו לחיות לחיות באשקלון, בכפר רות וברמת גן בהם תוכלו לאמץ גם חתולים.

שימו לב – האימוץ יתאפשר רק בנוכחות כל בני המשפחה כדי להבטיח התאמה מרבית.

למשפחות המאמצות יחולקו מגוון הטבות ומתנות שיסייעו להם באימוץ ובגידול חיית המחמד החדשה.

חמשת מתחמי הפופ-אפ יפעלו ב 26 ביוני (יום רביעי) בקניוני עופר בבאר שבע וקריון בין 10:30-15:00 ב-27 ביוני (יום חמישי) בקניוני עופר ברחובות ונתניה בין 10:30-15:00 וב-28 ביוני (יום שישי) בקניון עופר מרום ברמת גן בין 09:00-14:00

קיץ 2024 בקניוני עופר עם מגוון פעילויות לילדים וכל המשפחה, לכל הפרטים, היכנסו >>

הקיץ כבר כאן ואוטוטו מגיע גם החופש הגדול. כל הורה ממוצע יודע שמדובר בשילוב מסוכן שצריך למצוא לו פתרון. איזה מזל שבקניוני עופר מתחשבים בהורים ומפעילים את המיזוג על עוצמה גבוהה. וחוץ ממיזוג וקירור הגוף (והנפש), בקניוני עופר נותנים לכם את כל הפתרונות האפשריים כדי לתת לכם מנוחה ולילדים שלכם המון תעסוקה.

מכירים את המיניונים? (אם לא יש כאן בעיה מסוג אחר). בוודאי תשמחו לדעת כי היצורים הצהובים והמצחיקים חוזרים לסיבוב נוסף על מסכי הקולנוע. סרט האנימציה החדש לכל המשפחה, "גנוב על החיים" שכוווולם מחכים לו, הולך להטריף את הילדים (ויש מצב שגם אתכם) ומה יותר מושלם ממתחם יצירה שכל כולו על טהרת המיניונים המגושמים והחמודים?

פעילות היצירה תהיה פתוחה לקהל רחב וללא עלות. בין היתר תוכלו להכין יחד עם הילדים יצירות מגניבות כמו: קופת חיסכון, מסיכות, מעמד לכלי כתיבה, מחברת מעוצבת ועוד מגוון דברים בסטייל של המיניונים.

מתחמי היצירה יפעלו בתאריכים 1-4 ביולי (שני-חמישי). הקניונים בהם תתקיים הפעילות:
עופר הקריון, עופר גרנד קניון חיפה, עופר בילו סטנר אאוטלט, עופר גרנד קניון באר שבע, קניון עופר רחובות, קניון עופר רמת אביב, קניון עופר לב חדרה, קניון עופר השרון, קניון עופר מרום, קניון עופר סירקין, קניון עופר אדומים ועופר הקניון הגדול.

בקיצור, אל תגדיו לא ידענו. בקיץ הקרוב אתם די מסודרים: גם לאמץ חבר חדש, פרוותי וחמוד הולך על ארבע, גם להיט אנימציה לכל המשפחה וגם פעילויות יצירה – והכל בקניון מקורה וממוזג. מה צריך יותר מזה? אולי מרגריטה קרירה באי אקזוטי, אבל זו כבר פנטזיה אחרת.