כלב וחתול מתחממים (צילום: By Dafna A.meron, shutterstock)
כלב וחתול מתחממים | צילום: By Dafna A.meron, shutterstock

אחרי שהצלחנו למצוא בית חם ואוהב לעשרות כלבים וחתולים בשנתיים האחרונות, שבוע האימוץ של קשת 12 יוצא לדרך בפעם השלישית, ובהתאם לרוח הזמן - בסימן המשפחתיות. השנה, יותר מתמיד, כולנו מחפשים תמיכה ועידוד ומישהו להתכרבל איתו ברגעים הקשים. ומה יותר מושלם מזה אם לא חיבוק (או ליקוק) אוהב של חבר פרוותי שיוריד את לנו רמות הסטרס והלחץ?

שבוע האימוץ הראשון שיצא לדרך בחנוכה 2022 היה להצלחה כבירה. עשרות משפחות מרחבי הארץ הגיעו לבתי המחסה של עמותת "תנו לחיות לחיות" ובחרו לעצמן חברים על ארבע, רובם ננטשו כבר בגיל צעיר מאוד. בשבוע האימוץ השני שקיימנו בקיץ 2023 כבר הופתענו לגמרי כשהצלחנו למצוא בתים חמים ואוהבים ל-19 כלבים ול-10 חתולים. איך אמר מישהו חכם פעם? עם הצלחות כאלה אי אפשר להתווכח, כך שקיומו של שבוע האימוץ השלישי היה רק עניין של זמן.

חלק בלתי נפרד מהמשפחה

אימוץ חיית מחמד לא נועד רק עבור הכלב או החתול. זוהי גם פעילות חווייתית משפחתית, מגבשת, מאחדת ומעצימה – בעיקר בימים אלו. תחשבו על זה כמו על לאמץ תינוק חדש למשפחה (כן, גם אם מדובר בכלב בוגר). אימוץ מוצלח וחיבור אמיתי לכלב או לחתול קורה רק כאשר מגיעים להחלטה משפחתית משותפת - שזה הזמן המתאים ביותר לאמץ בן משפחה חדש. לכן, בעמותת "תנו לחיות לחיות" מזמינים אתכם להגיע יחד עם כל המשפחה (גם כתנאי לאימוץ), ולבחור בין עשרות הכלבים והחתולים שיחכו לכם עם אוזניים זקורות וזנבות מכשכשים. יש לכם כבר גוש פרווה חמדמד שמתרוצץ בבית? עוד יותר טוב! זוהי הזדמנות נפלאה עבורכם להרחיב עוד קצת את הלב ולהגדיל את התא המשפחתי.

אימוץ בזמן המלחמה

מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", לאחר שתושבי הצפון והדרום פונו מבתיהם, המון כלבים וחתולים נותרו מאחור מייחלים למחסה. מאחר שבתקופת המלחמה לא יכולנו לקיים ימי אימוץ פיזיים, הקמנו בשיתוף עמותת תנו לחיות לחיות ופרו פלאן ממשק אימוץ דיגיטלי ב-mako שאיפשר לאנשים להגיש בקשה לאימוץ מבלי לצאת מהבית.

בקיץ 2024 שבוע האימוץ שלנו חוזר לשטח וזה יקרה בין 26-28 ביוני אז תוכלו להגיע לאחד מ-5 הפופ אפים שיוקמו במתחמי קניוני עופר ברחבי הארץ.

הפופ אפים יפעלו ב:

26 ביוני (יום רביעי) בקניון עופר גראנד בבאר שבע ובקרניון עופר הקריון בקרית ביאליק בין 10:30-15:00

27 ביוני (יום חמישי) בקניון עופר ברחובות ובקניון עופר השרון בנתניה בין 10:30-15:00

28 ביוני (יום שישי) בקניון עופר מרום ברמת גן בין 09:00-14:00

שם ימתינו לכם כלבים מהממים של עמותת תנו לחיות לחיות. אז כולם כולם מוזמנים לבקר, להכיר וללטף אותם ואם תגיעו בהרכב משפחתי מלא, תוכלו גם לאמץ אחד מהם ולקבל מארז אימוץ מיוחד מתנת פרו פלאן: שק מזון, מיכל אחסון, שמיכת גורים וקופון לרכישה הבאה - בדיוק מה שצריך בשביל התחלה חדשה נעימה עם חיית המחמד שתאמצו. בנוסף, חברת ליברה תעניק לכל המאמצים החדשים הטבה מיוחדת של חודש ראשון בחינם בביטוח חיות מחמד.

במקביל לפופ אפים בקניוני עופר, שבוע האימוץ השלישי יתקיים גם בסניפי תנו לחיות לחיות באשקלון, בכפר רות וברמת גן בהם תוכלו לאמץ גם חתולים.

אז נתראה שם? 

* נדגיש שכולם מוזמנים להגיע בכל הרכב שהוא. באשר לאימוץ עצמו - הוא כאמור יתאפשר אך ורק בנוכחות כל בני הבית.