אחרי ההצלחות הגדולות שקצרנו בשנתיים הקודמות, זה היה לנו ברור ששבוע האימוץ השלישי של קשת 12 ו-mako הוא רק עניין של זמן. אל הדרך יצאנו יחד עם השותפים הנהדרים שלנו: עמותת תנו לחיות לחיות, פרו פלאן, חברת ביטוח ליברה, קניוני עופר ואפליקציית המשלוחים וולט. יחד הצלחנו למצוא בית חם ואוהב ל 11 כלבים ו-10 חתולים חמודים ופרוותיים.

סיכום שבוע אימוץ - 7 (צילום: תנו לחיות לחיות)
צילום: תנו לחיות לחיות

סיכום שבוע אימוץ - 5 (צילום: תנו לחיות לחיות)
צילום: תנו לחיות לחיות

השנה זכינו לקיים את הפרויקט המדהים של שבוע האימוץ במתחמי פופ אפ מיוחדים שהוקמו בקניוני עופר, אליהם הגיעו מאות אנשים כדי לפתוח את הלב ולאמץ חבר חדש למשפחה. אל המתחמים הללו הגיעו גם עשרות כלבים מתוקים, שרק קיוו למשפחה אוהבת שתאמץ אותם. עצם האימוץ (הבנתם מה עשינו כאן?) הציל בעצם שני כלבים: הכלב המאומץ והכלב שיכנס במקומו לאחד ממתחמי עמותת תנו לחיות לחיות.
סיכום שבוע אימוץ - 8 (צילום: תנו לחיות לחיות)
צילום: תנו לחיות לחיות

המשפחות המאמצות לא יצאו בידיים ריקות וחוץ מחיית המחמד שבחרו בתור ידיד לחיים קיבלו גם מתנות והטבות מיוחדות. כדי להתחיל כמו שצריך ולפנק את החבר החדש במשפחה במזון הכי טוב שאפשר לקבל, חברת פרו פלאן העניקה לכל משפחה מאמצת מארז מפנק ואיכותי הכולל: שק מזון, מיכל אחסון, שמיכת גורים וקופון לרכישה הבאה. מזון ושמיכה זה חשוב מאוד, אך לא פחות חשוב הוא לבטח את הכלב מכל תאונה שעלולה חלילה לקרות. לכן חברת ליברה העניקה לכל משפחה מאמצת חודש ביטוח במתנה. וזה ממש לא הכל. לראשונה השנה, החברים מאפליקציית וולט הצטרפו למסע המופלא שלנו במציאת בתים אוהבים לכלבים. לכבוד זאת, הם פרגנו בענק והעניקו משלוחי ציוד ואוכל לחיות מחמד (כל חיות המחמד) בחינם.
סיכום שבוע אימוץ - 9 (צילום: תנו לחיות לחיות)
צילום: תנו לחיות לחיות

סיכום שבוע אימוץ - 4 (צילום: תנו לחיות לחיות)
צילום: תנו לחיות לחיות

כל הכלבים הפרוותיים, המתוקים והחמודים הם סלבים לכל דבר ועניין, ולכן היינו חייבים להראות אותם לכולכם. באחד מימי האימוץ קיימנו שידור ישיר ממתחם האימוץ שהוקם בקריון – קריית ביאליק. הכלבים של עמותת תנו לחיות לחיות כל כך מתוקים, שגם סלבס כמו יעל גולדמן וליאור מילר פשוט לא יכלו לעמוד בפיתוי ובפני כל המתיקות הזו והגיעו לבקר אותם במתחמי האימוץ ברחובות ובנתניה כדי להצטלם איתם.
סיכום שבוע אימוץ - 6 (צילום: תנו לחיות לחיות)
צילום: תנו לחיות לחיות

סיכום שבוע אימוץ - 1 (צילום: תנו לחיות לחיות)
צילום: תנו לחיות לחיות

כמו בפעמים הקודמות, גם השנה שבוע האימוץ שלנו הוכתר כהצלחה ענקית. קשה לתאר במילים את האושר שבלראות משפחה המגיעה לאחד ממתחמי האימוץ שהקמנו ובוחרת לה ידיד חדש ובעצם מצילה את חייו. זהו פרויקט מדהים שקורה זו השנה השלישית ברציפות  בעזרת הידידים והשותפים לדרך.
סיכום שבוע אימוץ - 3 (צילום: תנו לחיות לחיות)
צילום: תנו לחיות לחיות

סיכום שבוע אימוץ - 2 (צילום: תנו לחיות לחיות)
צילום: תנו לחיות לחיות

לא הספקתם להגיע לימי האימוץ בקניוני עופר? קודם כל חבל, היה ממש ממש כיף. שנית, אל דאגה. אם אתם רוצים לאמץ כלב או שניים,  תוכלו למצוא את המהממים שעדיין מחפשים בית חם ואוהב בממשק האימוץ הווירטואלי שהקמנו בשיתוף עם פרו פלאן>>> ממש כאן