על חיילי צה"ל ביחידות הלוחמות ובבסיסים הסגורים הוטל "עוצר יציאות" בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, בשאיפה לבודד את החיילים ככל האפשר ולצמצם את מקרי ההידבקות.
ימי הסגירות הארוכים בבסיס העלו מן הסתם את המכירות ברשת חנויות כווורת של "יחד למען החייל" (הרשת שהחליפה את השק"ם המוכר).
בכוורת מדווחים על עליה של 40 אחוז במכירות בכ-300 נקודות מכירה שהם מפעילים בבסיסי צה"ל השונים, וכן על גידול של פי 10 מהתקופה שלפני המשבר באתר כוורת אונליין, בו גם בני משפחה וקרובים יכולים להזמין חבילות אותן מקבלים החיילים בבסיסים.
המוצרים המובילים בהזמנות מהאתר בשבועיים האחרונים הם:
במקום העשירי – גרביים ותחתונים
במקום התשיעי – שוקולד מילקה
במקום השמיני – בפלות שוקולד
במקום השביעי – ביסלי מסוגים שונים
במקום השישי – קוקה קולה 1.5 ליטר
במקום החמישי – עוגיות אוראו
במקום הרביעי – עוגיות מרבה שוקולד צ'יפס
במקום השלישי – מגבונים לחים
במקום השני – דוריטוס מסוגים שונים
במקום הראשון – במבה מסוגים שונים
אגב, שלושת המוצרים הנמכרים ביותר בבסיסים בימי השגרה היו משקאות קוקה קולה בפחית, בבקבוק ומים מינרליים של נביעות.
משלוח הזמנה באמצעות האתר הינו בעלות של 10 שקלים, ללא הגבלת כמות וסכום הזמנה. מחצית מהחבילות הוזמנו לחיילים בבסיסי הדרום, 33 אחוז לבסיסי הצפון ו-17 אחוז הנותרים הוזמנו לבסיסים במרכז הארץ.
מנכ"ל כוורת צביקה גולדנברג, מציין שיתכן עיכוב באספקות לאור ריבוי ההזמנות אונליין והוסיף: "על מנת לעמוד בזמני האספקה אליהם נתחייבנו של מקסימום 4 ימי עסקים, תגברנו משאיות ועובדים בצוותי האריזה והכפלנו את שעות העבודה כולל סופ"ש. אנו ערוכים עם סחורות בהתאם למלאי הקיים אצל הספקים".