"כוורת", רשת חנויות הנוחות של 'יחד למען החייל' (לשעבר האגודה למען החייל) פתחה לפני כחצי שנה סופרמרקט ראשון בבסיס צה"ל, שההכנסות ממנו מושקעות ברווחת החיילים. כעת מודיעה הרשת כי הפיילוט זכה להצלחה ושני סניפים נוספים יפתחו בבסיס שיזפון – בית הספר לשריון, ובבסיס נבטים של חיל האוויר. לכבוד סוף השנה, חשפו שם מה המוצרים הנמכרים ביותר לחיילים.
החטיף האהוב ביותר על כלל החיילים ממשיך להיות במבה. הממתק הנמכר ביותר הוא "קליק". מלבדם, המוצרים הנמכרים ביותר ליחידות הלוחמות היו בקבוקי מים מינרליים של ליטר וחצי, פחיות קולה, "כריות" בטעם נוגט, חטיף ביסלי וביסקוויט שוקולד "עד חצות". ביחידות שאינן לוחמות המוצרים הנמכרים ביותר חוץ מבמבה וקליק הם פחיות קולה, מים מינרליים, מבגבונים לחים, רמקולים ו"כריות" בטעם נוגט.
עשרת המוצרים הנמכרים ביותר מחוץ לתחום המזון הם: מגבונים לחים, משחת שיניים קולגייט, שמפו פינוק, משחת נעליים, תחליב רחצה פינוק, דיאודורנט אקס, מטען לאייפון, מטען קיר, ספיד סטיק ג'ל ספורט, סוללות דאבל A.
ב"יחד למען החייל" מסבירים שהסופרמרקט בבסיס מופעל על ידי חיילים, ומציע להם ולעובדי צה"ל מגוון גדול יותר של מוצרים ואת האפשרות "ללקט" בעצמם מהמדפים, בשונה מחנויות כוורת הרגילות שהחליפו את דוכני השק"ם הזכורים.
בסופרמרקטים נמכרים למעלה מ-7,000 פריטי מזון, טואלטיקה, טקסטיל, אביזרי סלולר ועוד. החנות פתוחה 6 ימים בשבוע, בין השעות 08:30-23:00 והיא משרתת את החיילים וסגל הבסיס.
"אנו דואגים שגם חיילים בבסיסים המרוחקים ביותר יקבלו את חוויית הקנייה המוכרת מרשתות השיווק", מציין מנכ"ל רשת כוורת צביקה גולדנברג. עוד הוסיף כי הם: "מתרכזים בתמהיל מוצרים המותאם לדרישות החיילים ובמחירים משתלמים. בתוכנית פתיחת סניפים נוספים כבר בשנה הקרובה".
מנכ"ל הרשת התייחס גם לחיילים המפעילים את הכוורת בבסיסים וציין כי אלו יוצאים משירותים הצבאי: "אחרי שרכשו לעצמם ידע והבנה ברזי הקמעונאות, נכס למי שירצה ויבחר להמשיך ולהתפתח בתחום".
"כוורת", רשת חנויות הנוחות של יחד למען החייל, מפעילה כ-300 נקודות מכירה בבסיסים וביחידות צה"ל ברחבי הארץ, ניידות שמגיעות למוצבים המרוחקים ו"פוד טראקס" המסיירים בין בסיסי החיילים הלוחמים. במקביל, מפעילה הרשת אתר סחר כוורת אונליין להזמנת חבילות הנמסרות תוך 4 ימי עסקים.