מגיפת הקורונה לא השפיעה רק בריאותית וכלכלית, גם חברתית הייתה לה השפעה לא קטנה. מבחינת חיילים רבים בצה"ל, עוצר היציאות שהוטל במצבי התפרצות חמורה של המגיפה, גרם להם לשהות בבסיס ימים ארוכים הרבה יותר ממה שהתרגלו קודם לכן.
ברשת חנויות "כוורת" בבסיסי צה"ל, מעדכנים כי בעקבות הזמן הממושך שחיילים העבירו יחד בבסיסים וביחידות, נוצר ביקוש למוצרים בתחום הפנאי שמתאימים כדי להעביר סגירה של שבתות, חגים וכו' בבסיס.
"עוצר היציאות שהוטל על החיילים והסגרים הרבים בתקופת הקורונה, הובילו לביקוש גבוה מצד החיילים למשחקים שיתופיים ותעסוקה לשעות הפנאי", התייחס צביקה גולדנברג, מנכ"ל הרשת, לתחביב החדש של החיילים לו הם סיפקו מענה.
הוא סיפר כי: "בעקבות משאל שערכנו, שנעשה באופן שוטף כשיורדים לשטח בכדי לדייק את המענה המשתנה שאנו נותנים לחיילים, התחלנו להציע באתר "כוורת אונליין" ובחנויות הרשת בבסיסים משחקים פופולארים בקרב החיילים".
הרשת החלה למכור משחקי קופסא, משחקי חשיבה, אסטרטגיה, אביזרי אימון וכושר אישיים כמו דלגיות, רצועות מתיחה אירוביות ועוד. בין המשחקים המובילים: שש-בש שמחירו 30 שקלים, משחק קופסה טאקי שמחירו 49 שקלים, דמקה, משחקי קופסה "שם קוד", קטאן ועוד.
בכוורת, שם גם ניתן לאסוף בבסיס את המוצרים שנקנים באתר, מוסיפים שהם כבר נערכים לספק מענה לבקשות הבאות שעולות מהחיילים, ומסמנים את "הלהיט" הבא בחנויות הבסיס – מוצרי טיפוח לעור שחיילות וחיילים ביקשו והחלו לקבל לרכישה באתר ובחנויות בבסיסי צה"ל.