בימים האחרונים משודרת בתוכנית "חי בלילה" עם נדב בורנשטיין סדרת כתבות המלווה את מאבק חיילי צה"ל להעלאת השכר שלהם בתקציב המדינה שעתיד לעבור בקרוב. הסלוגן שנבחר הוא "שקל ועשרים לשעה" הסכום שמרוויחים החיילים כיום.
בתוכנית יצאו ביוזמה חדשה, לקרוא לבעלי עסקים להעניק 50 אחוז הנחה לחיילים עד שיועלה שכרם. "אנחנו פונים אליכם בעלי העסקים בישראל מכל התחומים - מסעדות, חנויות ורשתות. כל עוד שהחיילים משתכרים חצי ממה שמגיע להם, תנו להם 50 אחוז הנחה עד שיעלה השכר", קרא מנחה התוכנית נדב בורנשטיין.
אפרופו התו הירוק שמוכר לכולנו, צוות התוכנית יעניק לכל עסק שיצטרף למאבק את "התו הירוק זית" (בהשראת צבע המדים) שאותו יהיה ניתן לשים על חלון הראווה ולתת רוח גבית למאבק החיילים.
תגובות בעלי העסקים לא איחרו לבוא, ותוך מספר דקות, רשת ההמבורגרים "אגאדיר" שהודיעה כי תעניק את ההטבה לחיילים במדים בכל המסעדות על התפריט הרגיל, רשת הגלידות "גולדה" עדכנה כי תעניק את ההטבה לחיילים ביום חמישי בו רבים מהם יוצאים הביתה, וגם רשת מחסני חשמל שתעניק לכל חייל שיציג תג או חוגר את ההנחה, על מוצרים המתאימים לחיילים.
בכל הרשתות שהצטרפו ליוזמה, סיפרו כי הם נרגשים מהיוזמה ותומכים במאבק להעלאת שכר החיילים. התוכנית ממשיכה לעקוב ולסקר את הנושא.
אמש (ראשון) עסקו בתוכנית בסיכוי ששכר החיילים יעלה עוד לפני תקציב שנת 2023, כשלצד עסקים מוכרים כמו חברת "מקדונלדס" שהודיעה כי תעניק הנחה לחיילים, גם הזמר מאור אדרי הודיע בשידור כי בסיבוב הופעותיו הקרוב ברחבי הארץ ימכרו כרטיסים לחיילים ב-50 אחוז הנחה.
"גם אני מצטרף ליוזמה הסופר חשובה להעלות את השכר לחיילים שלנו היקרים והאהובים", אמר הזמר והוסיף: "אני רוצה לתת מתנה צנועה ממני אליכם החיילים, 50 אחוז הנחה לסיבוב ההופעות שלי בחודש נובמבר, תגיעו ונשמח ביחד".