לאחר החלטת הרמטכ"ל לצמצם את יציאות לוחמי צה"ל בשיא גל האומיקרון כדי לבלום את העלייה במספר המאומתים בשורות הצבא, מדווחת רשת "כוורת" של יחד למען החייל המפעילה חנויות נוחות וסופרמרקטים בבסיסים על ביקוש גבוה לחבילות שאותן קרובי החיילים אונליין והם אוספים אותם מהחנות בבסיס.
מנתוני הרשת עולה כי בשבועיים האחרונים הוזמנו אלפי חבילות מאתר הרשת. מרבית ההזמנות יועדו לבסיסי צה"ל בדרום הארץ. המשפחות ניצלו את מערך האונליין לשלוח לחיילים הסגורים בבסיסים ציוד חסר, ביגוד, מזון ופינוקים, כששווי חבילה ממוצעת בשבוע האחרון עמד על למעלה מ-200 שקלים ועד ל-1,335 שקלים לחבילה היקרה ביותר.
המוצרים המובילים שנשלחו לחיילים הם חולצות ומכנסים תרמיות ופלנל, גרביים, תחתונים, משחות שיניים, מוצרי היגיינה אישית, ממתקים וחטיפים. "על מנת לעמוד בביקושים הגבוהים ולהבטיח מסירה מהירה של החבילות לחיילים, תגברנו משאיות ועובדים כולל בשישי ומוצ"ש", עדכן צביקה גולדנברג, מנכ"ל רשת כוורת.
למרות שניתן להזמין ולשלוח חבילות אונליין כנראה שיש דברים שלא משתנים, ומהנתונים עליהם מדווחת הרשת אחת לתקופה עולה שהמוצרים הנמכרים ביותר לחיילים ממשיכים להיות חטיף הבמבה ומשקה קולה, כשלצידם גם חטיף שוקולד קליק ומגבונים לחים הפכו להיות מוצרים מבוקשים.
"כוורת" רשת חנויות הנוחות של 'יחד למען החייל' (לשעבר האגודה למען החייל), מפעילה כ-300 נקודות מכירה בבסיסים וביחידות צה"ל ברחבי הארץ, אתר סחר כוורת אונליין וניידות עם מוצרי החנות המגיעות פעמיים בשבוע לכל המוצבים והבסיסים - גם המרוחקים ביותר וכאלה המצויים באזורי עימות.