בתרגיל שנערך בבסיס המארינס בארה"ב הצליח צוות לתדלק מטוס חמקן מדגם F-35B בתוך כחמש דקות בלבד בעזרת "מערכת אוויונית קרקעית לתדלוק" - TAGRS. על פי פרסומים בארה"ב מחצית מכמות אנשי הצוות שתדלוק כזה דורש בדרך כלל צמצמו את זמן התדלוק בעשרות אחוזים.
בעוד שחימוש המטוס תלוי בעיקר בזריזות של צוותי הקרקע, עניין התדלוק תלוי לא פחות גם במערכות שאותן הם מתפעלים. מערכת ה- TAGRS כוללת את כל המרכיבים שצריך כדי לתדלק את המטוס במהירות ואת החיבור למערכות הדלק של הבסיס.
"מה שהופך את המערכת הזו לייחודית הוא הניידות שלה", הסביר מפקד בטייסת התחזוקה שתרגלה באימון. "אנחנו יכולים להוביל אותה על כל משאית ולהביא אותה למטוסי V-22 או מטוסי תובלה כמו הרקולס C-130, מסוקי CH-53 שיורידו אותה בכל סביבה וככה להגדיל את הטווח המבצעי של מטוסי הקרב".
משמעות דבריו קריטית בין השאר לדגם החמקן של המארינס, שממריא ממסלולים קצרים במיוחד ונחת אנכית כמו מסוק. עם המערכת הזו ניתן להפעיל את מטוסי הקרב האלה מכל מנחת מאולתר ונסתר.
בתרגיל בוצע מה שמוגדר כתדלוק וחימוש חם. הטייס נוחת אחרי משימה ומגיע לנקודת התדלוק וההתחמשות כשהמנוע שלו עדיין עובד, צוותי הקרקע מתדלקים ומחמשים אותו במהירות ואז הוא ממריא שוב למשימה.
מדובר ביכולת משמעותית עבור חילות האוויר שממקסמים את השימוש במטוסים ויוכלו להוציא מטוס קרב למשימות תוך זמן קצר משמעותית ובתדירות גבוהה יותר.