מלחמת חרבות ברזל היא מלחמה שכמוה לא ידעה מדינת ישראל כבר שנים וכולל גיוס של אלפי חיילי מילואים לזמן ממושך. ברשת כוורת שהחליפה בשנים האחרונות את חנויות השק"ם המוכרות בבסיסי צה"ל, מדווחים על גידול של 400% בהיקף הקניות של החיילים בסדיר, בקבע ובמילואים.
העלייה הדרמטית בהיקף הפעילות ויציאה של עובדים קבועים למילואים יצרה מחסור בכוח האדם ברשת החנויות בבסיסים. "משתדלים לעמוד בביקושים. חסרות לנו ידיים עובדות, חברי ההנהלה מסדרים מדפים", נמסר ממנכ"ל הרשת, צביקה גולדנברג.
"אנו מתגברים את מצבת כוח האדם ומגייסים עשרות עובדים לעבודה קבועה בחנויות הרשת, המתופעלות ע"י אזרחים בבסיסים ברחבי הארץ", הוסיף גולדנברג, "עד הגיוס, צוות ההנהלה נרתמים לעבודת שטח על מנת להדביק את הביקושים".
חמשת המוצרים המבוקשים ביותר בימים אלה בכוורת הם: פחית קולה, בקבוקי מים 1.5 ליטר, במבה 80 גר', חטיף 'אול אין', ומגבונים לחים.
"כוורת", היא רשת חנויות נוחות של האגודה למען החייל בבסיסי צה"ל הפועלת ללא מטרות רווח, המושקע בחזרה לרווחת החייל. היא מפעילה כ-300 נקודות מכירה בבסיסים וביחידות צה"ל ברחבי הארץ. סניפי הרשת פזורים מגזרת לבנון ועד אילת.
בימים אלה יוצאת הרשת בקריאה לגיוס עובדים. בין המשרות המוצעות לנשים וגברים כאחד: תפקידי ניהול חנות, עובדי חנות, מלקטים, נהגי ניידת ומשאיות. קו"ח ניתן לשלוח למייל: irit-k@caveret.org