קמפיין מסוכן: וייאצ'סלב נאליוואיקו, מנכ"ל חברת הציוד הצבאי האוקראינית Ukrainian Armor, התגאה כל כך באפוד החדש של החברה עד שהחליט לבחון אותו על עצמו ולפרסם את התיעוד ברשת. בסרטון שפורסם לאחרונה ניתן לראות אותו לובש חולצה דקה בשלג כשלצדו אדם חמוש בקלשניקוב - שטוען את הנשק ויורה בו ממרחק 10 מטרים. אחרי הירי, נאליוואיקו מוציא את הפלטה מתוך האפוד ומראה את החור שנוצר בעקבות פגיעת הכדור. צפו:
לפי המנכ"ל, הפלטה של האפוד לא עשויה ממתכת אלא מפוליאתילן (חומר סינטטי מבודד) מיוחד שמספק שכבת הגנה נוספת ועוצר את רוב האנרגיה הקינטית של הכדור - כך שהנפגע לא נופל מההדף.
חברת Ukrainian Armor הוקמה בשנת 2014 בעקבות אירועי יברומאידאן שטלטלו את המדינה. מייסדי החברה הבינו שכוחות ההגנה של המהפכה סבלו ממחסור באפודים חסינים לירי, וייצרו 40 יחידות תוך ימים ספורים.
עוד בפז"ם: