"הלימוזינה של הסלבריטאים והמיליארדרים", כך מכונה מסוק ה- S-76 שזכה גם לגרסה צבאית. מדובר במסוק ותיק מאוד ממנו נבנו למעלה מאלף יחידות, נחשב פשוט להפעלה ובטוח לטיסה, אבל גם כזה שהיה מעורב בכמה תאונות קטלניות ומתוקשרות.
ה- S-76 עלה לאוויר בפעם הראשונה ב-1977. הוא מיוצר על ידי ענקית התעופה חברת סיקורסקי, המייצרת מסוקים מאז שנות ה-30. בין המסוקים המפורסמים של החברה הוא דגם UH-60 בלק הוק ו- CH-53 שטסים גם בחיל האוויר הישראלי.
מסוק ה- S-76B היוקרתי עבור לקוחות VIP מוטס על ידי שני טייסים ויש בו מקום ל-12 נוסעים. המהירות המקסימלית של המסוק הזה מגיעה ל-287 קמ"ש, טווח שמגיע ל-761 ק"מ ויכול להגיע לגובה של 13,800 רגל. תג המחיר של המסוק עומד על כ-15 מיליון דולר לפני שדרוגים.
דגם ה-B של בראינט יוצר ב-1991 והוא נהג לטוס איתו למשחקים גם בתקופה שבה היה שחקן פעיל. אחרי שהוציא רישיון טיס הוא נהג בדרך כלל להטיס את המסוק בעצמו.
שמו של המסוק נקשר במספר תאונות בעבר. ביולי 2002 התרסק מסור כזה במהלך הטסה של עובדי אסדת גז בים הצפוני. חוקרי תאונות אוויר קבעו שכשל ברוטור הראשי גרם לתאונה, שעלתה בחייהם של שני אנשי הצוות ותשעה נוסעים.
תאונה נוספת התרחשה באוגוסט 2005 אז S-76 ששימש כמסוק נוסעים בטיסת פנים, התרסק כשהיה בדרך להלסינקי פינלנד כארבע דקות אחרי ההמראה ועל פי חוקרי התאונות, זה קרה בגלל תקלה במערכת בקרת הטיסה וככל הנראה שגם תחזוקה לקויה. בהתרסקות הזו נהרגו שני אנשי הצוות ו-12 נוסעים.
במאי 2013 מסוק S76A מהדגם הראשון, התרסק במהלך טיסת לילה אחרי שהמריא משדה תעופה שבאונטריו קנדה. בתאונה נהרגו שני טייסים ושני אנשי צוות רפואי שהיו עליו.
במרץ 2017 התרסק מסוק S-76C++, דגם מתקדם של המסוק באיסטנבול, אז נהרגו 7 אנשי צוות ונוסעים. ככל הנראה התרסקות זו נגרמה בגלל תנאי מזג אוויר קשים כולל ערפל כבד, ממש כמו הערכה שיש כרגע לגבי ההתרסקות האחרונה של בראינט.
למסוק יש גם גרסה צבאית, שמופעלת על ידי חילות אוויר רבים בהם אוסטרליה, יפן, ירדן ואחרות. בגרסה הזו מדובר במסוק סער להובלת חיילים וציוד שניתן לחמש בכוורות של רקטות וטילים נגד טנקים.