כבר נתקלנו בעבר במודעות למסיבות ומועדונים שהולידו שערוריות. ראינו גם מודעות שהושחתו באופן שיטתי, אם כי לרוב סביב ריכוזי אוכלוסיה דתית. עם זאת, ביום שישי האחרון, במרכז הבועה התל אביבית נתגלו עשרות מודעות קרועות לליין ה"דרעק", שכל חטאן היה, כנראה, שהמילה "הומו" הופיעה בהן.
"החלטנו לבחון את כוחה של מילה ולהעמיד בראש כל קמפיין נושא שמעניין הומואים בצורת המילה עצמה, כשבמרכז כל קמפיין יעלה גם סרטון שיעסוק באותו נושא", מסרו מפיקי הליין. "כמתבקש, הנושא הראשון הוא הומואים, ועל הפוסטר נכתבה המילה "הומו". אנחנו משתמשים בשירותי תליית פוסטרים, ותולה הפוסטר דיווח שהפוסטרים נתלשו בכל מקום, גם ברוטשילד ונחלת בנימין [רחובות במרכז העיר, על ציר מרכזי של מקומות בילוי גיי פרנדלי]".
עוד בגאווה:
- למה קולנוע להט"בי כל כך מבאס?
- תל אביב אאוט: גבעתיים היא בירת הגייז החדש
- 10 הדמויות הגאות שאנחנו הכי אוהבים בטלוויזיה
כששאלנו איך הגיבו לתלישת הפוסטרים, ענו: "מדהים לגלות, שלמרות שמדי שבוע תלויים ברחבי העיר עשרות פוסטרים עם תמונות של גברים ערומים, המילה "הומו" עדיין מעוררת רגשות כל כך חזקים. עוד יותר מדהים לגלות שלמרות תחושת הליברליות והפלורליזם, גם בתל אביב עדיין מתקיימת הומופוביה מסוכנת ופעילה, שמובילה להשחתת הפוסטרים". על הטענות שהועלו בין השאר בעמוד הפייסבוק של ליין המסיבות, בהן נכתב שייתכן שמדובר בהתנכלות של בעלי ומפעילי ליינים אחרים בעיר, ענו: "אנחנו לא רואים את התחרות באופן שבו יש סיכוי שיתלשו פוסטרים זה של זה. זו לא אופציה אפשרית מבחינתנו".
תלונה בנושא הועברה לקו הפתוח במרכז ע"ש ניר כץ למלחמה בלהט"בופוביה.