היום עולה לאוויר קמפיין ייחודי ומאוחד של הקהילה הגאה, המתחרה על תרומה במסגרת הפרויקט "שני מיליון סיבות טובות" של בנק לאומי.
שני מיליון שקלים לשישים עמותות
ארבעת הארגונים הגדולים שפועלים למען הקהילה הגאה: 'האגודה' למען הלהט"ב, איגי (ארגון נוער גאה), חוש"ן (חינוך ושינוי) ותהל"ה, התאגדו יחדיו למען הפרויקט, המחלק לעמותות שני מליון שקלים. הכסף מתחלק בין 60 עמותות לפי כמות הצבעות באתר הפרויקט ביו-טיוב. להצבעה לסרטון של הקהילה, היכנסו לכאן.
"לאחר ההצלחה של פרויקט "מיליון סיבות טובות" בשנה שעברה, הוכפל סכום התרומה הכוללת שמקצה לאומי לפרויקט שני מיליון סיבות טובות", נכתב באתר הפרויקט ביוטיוב, "כך שכל אחת מהתרומות ל-60 העמותות הזוכות גדלה. זאת, מתוך רצון לתמוך במידה רבה יותר בעמותות אלו, כדי שתוכלנה להרחיב את פעילותן ולקדם את המטרות החשובות להן".
במסגרת הפרויקט, מבטיחים כי השנה יזכו יותר עמותות בתמיכה. "במקום לחלק מיליון ש"ח בין חמישים עמותות, נחלק שני מיליון ש"ח בין שישים העמותות אשר תזכינה בפרויקט", נכתב באתר.
עזרו לנו להמשיך ולתת את כל הסיבות לגאווה
הארגונים הגאים שהגישו את מועמדותם ביחד מפעילים שירותים ופרויקטים חיוניים וחשובים לקידום מעמד קהילת הלט"ב ומיגור הלהט"בופוביה, כל אחד בתחומו, ובכל זאת, כל הארגונים הגאים יחדיו זוכים למעט תקצוב מגורמים רשמיים, ונסמכים לרוב על תרומות בכדי לקיים את פעילויותיהם.
התאגדותם של הארגונים בשונים, עשויה לעזור בהבנת הציבור את כוחה של הקהילה על ארגוניה השונים. "אנו גאים לשתף פעולה וליצור עם ארגוני הקהילה יחדיו סרטון הנותן טעימה מהעשייה ארוכת השנים של כל אחד מהארגונים השותפים", אומר שי דויטש, יו"ר האגודה למען הלהט"ב.
"אנו רוצה להודות לכל מי שנטל חלק בהתנדבות מלאה למען הפקת הסרטון. כל אחד, בעזרת 'קליק' יכול לשנות את עולמם של רבים ולעזור לנו לקרב את החברה בה אנו חיים למקום צודק ומקבל יותר עבור להט"ב. הצביעו ועזרו לנו להמשיך ולתת את כל הסיבות הטובות לגאווה".
אבנר דפני, מנכ"ל איגי מסר כי בארגון הנוער הגאה שמחים לשלב ידיים עם ארגוני הקהילה ולהמשיך לקדם ולטפח נוער, אשר מהווה את מנהיגי העתיד. "התגייסות הנוער למטרה המשותפת ושיתופם בעשייה, מהווה שיעור חשוב בעבורם, וכיצד כל אחד מהם הוא פיסה בפסיפס של שינוי המציאות, בניית העתיד וחלק מתהליך הנתינה".
את הקליפ ביים אפי בנא וצילם יונתן זייד. משה מחלב ודן זיסקוביץ' הפיקו, יוני שיין היה אחראי על האיפור וגלעד סוטיל - ערך ואייר.
>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?