הסימנים המעידים על הפיכתה של ישראל למעצמה בכל הקשור לתיירות וצרכנות גאים, לא מפסיקים לזרום.
אחרי מועמדותה הבולטת לתואר "העיר הגאה בעולם", קמפיין התיירות הגאה, מבולי התיירים, אירועי הגאווה, השתתפותם של נציגים ישראלים בפסטיבלים ובמסיבות ברחבי העולם כמו גם בכנסים ואירועים רשמיים של קהילות גאות בעולם - הגיע הזמן להתייחס לקהילה הגאה כסגמנט בפני עצמו באופן רשמי.
>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?
ישראל מצטרפת ל-24 מדינות נוספות
חברת הסקרים הבינלאומית Out now consulting הגדולה בעולם בתחום חקר הקהילה הגאה, הודיעה הבוקר (שני), כי לראשונה תשתף גם את ישראל בסקר הבינלאומי בנושאי צרכנות ותיירות שהיא מבצעת לשנת 2012.
החברה, שנוסדה באוסטרליה בשנת 1992 ויושבת כיום בהולנד, ערכה בעבר סקרים מקיפים בנושאי צרכנות ותיירות גאה בארה"ב, גרמניה ואנגליה, וביצעה בשנת 2009 בעבור עמותת התיירות של העיר תל-אביב יפו סקר מקיף באירופה ובארה"ב שנועד ללמוד על הכיוונים והמגמות בתיירות גאה כלפי ישראל.
הסקר יתבצע השנה בעשרים וחמש ארצות שונות ובאחת עשרה שפות, לראשונה גם בשפה העברית בקרב בני ובנות הקהילה הגאה בישראל. כל זאת, עקב ביקוש ער ממנהלי מכירות, מותגים ושירותים לקהילה הגאה בארה"ב ובאירופה, המעוניינים להכיר את הישראלים הגאים בנושאי צריכה ותיירות בארץ ובחו"ל.
חברת Out Now פועלת למעלמה משני עשורים ברחבי העולם, במטרה להבין בצורה טובה יותר את הצרכן הגאה. בין היתר, מייעצת החברה לחברות רבות בעולם, בהן IBM, טויוטה, לופטהנזה ועוד. החברה נעזרת בארגונים גאים במדינות שונות בניתוח הנתונים, ובארץ תערוך את הסקר בשיתוף עם האגודה.
"סקר LGBT2020 העולמי יוכל לתת לנו, ללקוחות שלנו ולקהילה הגאה הישראלית בעצמה מידע על מה חשוב ומה מעניין בנושאי צרכנות מגוונים של הקהילה הגאה בישראל", אמר מנכ"ל ומייסד החברה, איאן ג'ונסון.
ההשתתפות אנונימית, אך ניתן לזכות בפרסים
"נושאים כגון צריכת מדיה ותרבות, צרכנות, פניה ישירה של מפרסמים לקהל הגאה, יעדי נופש נחשקים, הרגלי בריאות, הכנסה שנתית, יציאה מהארון במקום העבודה ומול המשפחה ומבחר נוסף של נושאים ייצרו פרופיל נאמן של הקהילה הגאה בישראל של שנת 2012 בהשוואה לקהילות דומות בעולם", מוסיף ג'ונסון.
תוצאות הסקר יפורסמו לקראת חודש מאי 2012. ג'ונסון מדגיש, כי ההשתתפות היא אנונימית אך כמחווה לבני ובנות הקהילה התורמים מזמנם תיערך הגרלה של פרסים כספיים בין אלו שישאירו פרטים בסיסיים ככתובת מייל.
שי דויטש, יו"ר אגודת הלהט"ב הישראלית, מדגיש את החשיבות שבהשתתפות בסקר. "אנו בטוחים כי תוצאות הסקר יסייעו רבות לחיזוק הכלכלה הוורודה וכי חברות מסחריות רבות בארץ ובעולם יזהו את הקהילה הגאה כפלח ייחודי וישלבו אותה הן בתוכניות השיווק והן בתרומות במסגרת האחריות התאגידית שלהן".
להשתתפות בסקר, היכנסו
>> מהם המותגים הכי גיי פרנדליים בארה"ב?
>> חמישים הגאים והגאות של 2011
>> היכנסו ותיהנו מכתבות נוספות בערוץ הגאווה