לכבוד חודש הגאווה יזמה בשבועות האחרונים רשת המשלוחים וולט פעילות מיוחדת, במהלכה חולקו לעובדים דגלי גאווה וחולצות צבעוניות ממותגות, זאת במטרה לחגוג ולהעלות מודעות למגוון והכלה. למרות זאת, מסתבר שלא כל העובדים מעוניינים במגוון ומוכנים להכיל אותו.
במסגרת הפרויקט "שבוע קבלת האחר", שנמשך שלושה ימים, הפיצה החברה לעובדים שני סרטונים בנושא. בסרטון הראשון, שיעלה בהמשך החודש לרשתות החברתיות של וולט, משתתפים מספר עובדים של החברה המציגים את הגיוון החברתי בה - חרדים, ערבים, אתיופים וגם רחמנא ליצלן - להט"בים.
"הייתה היענות מאוד גדולה מצד הוולטרים להשתתף בסרטון הזה והוא היה הצלחה גדולה", סיפרה הבוקר ל-mako לימור חממי, שהייתה אחראית על הפרויקט. "את הסרטון הפצנו ביום הראשון לפעילות. ביום השני הקמנו עמדות מיוחדות אליהן הוולטרים יכלו להגיע ולשחק משחק שיזכה אותם בסכום כסף. ואת הכסף הם יכלו לתרום לעמותה לבחירתם, ביניהן גם לארגון ההסברה של הקהילה הגאה חוש"ן".
ביום השלישי, האחרון לפעילות, הופץ בקרב העובדים סרטון הסברה של חוש"ן, לצד פעילות אינטראקטיבית לכל הוולטרים ברחבי הארץ. חממי מספרת כי במשך שלושת ימי הפעילות הייתה היענות גדולה בקרב העובדים, וכי עשרות אלפי שקלים נתרמו לעמותות הנבחרות. למרות זאת, היו גם כמה שליחים שלא כל כך התחברו ליוזמה, בלשון המעטה.
לידי mako הגיעו צילומי מסך מקבוצת וואטסאפ של שליחי הרשת בנתניה, שלא קיבלו את היוזמה הזו בברכה. "מה רוצים מאיתנו מה, גם לוולט גם הגיעו אינעל העולם", כתב אחד ממשתתפי הקבוצה, לאחר ששיתף בה את סרטון ההסברה של חוש"ן. "גם בעד מיליון דולר לא ישים עליי את הדגל הזה ותודה לא תודה על המתנות הצבעוניות שלכם" (הטעויות במקור).
"טפי כוס אמא שלהם שידחפו את זה לתחת", כתב משתתף רהוט ונעים הליכות אחר והוסיף "מה ילדים בני 11 12 אמורים להבין שיש כאלה שעושים מצעד ברחוב בגלל שהם הומואים, סתם נותן לגיטימציה לעוד כאלה".
המקרה הזה מגיע אחרי שבסוף השבוע האחרון הופצו ברשתות החברתיות סרטונים המתעדים צעירים משחיתים שלטי חוצות בנתניה המקדמים את מצעד הגאווה בעיר, שעתיד להיערך ביום שישי הקרוב, ה-18 ביוני.
מערכת mako שלחה את צילומי המסך לוולט ובכירי החברה הביעו זעזוע מהתגובות ההומופוביות. "כחברה שחרטה על דגלה שוויון וקבלת האחר, ללא הבדל דת, גזע ומין, אנחנו גאים בפעילויות שאנחנו מובילים הקרב השליחים באופן קבוע, וכן בחודש הגאווה", נמבר מהחברה. "התגובות החיוביות הרבות שקיבלנו מהשליחים לכל אורך השבוע חיזקו אותנו להמשיך ולעשות פעילויות כאלה בעתיד. וולט מאמינה בשוויון ובשיח מאחד ומזועזעת מתוכן השיחות שהתנהל בקבוצת הווטסאפ הפרטית שהצגתם בפנינו".