>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?
אחרי שהכריזה על חודש פברואר כחודש הכלכלה הוורודה, ממשיכה "מילק", קבוצת הצרכנות של הקהילה הגאה, למנף את כוחה הכלכלי של הקהילה הגאה בישראל. השבוע הושק כרטיס מועדון בשיתוף הענקית "תן ביס", שיציע לחברי הקהילה שירותי משלוחים, הנחות והטבות באלפי מסעדות ובתי עסק ברחבי הארץ.
באמצעות הרשמה חינם וללא כל התחייבות, יוכלו מחזיקי הכרטיס לקבל כרטיס מגנטי אישי המקנה הטבות במאות מסעדות ובתי קפה. אגב, מהכרטיס יכולים ליהנות גם חברי הקהילה הסטרייטית שיבחרו להביע תמיכה בקהילה ויירשמו לקבלת הכרטיס.
"שיתוף פעולה פורץ דרך"
"תן ביס גאה להיות חלק משיתוף הפעולה עם MILK ולקדם את תחום ההטבות במסעדות לקהילת הלהט"ב", נמסר מטעם החברה. "הארגון מאמין בשוויון זכויות ומשלב לכל אורך שנות פעילותו חברים מהקהילה".
"מדובר בשיתוף פעולה פורץ דרך", אמרו חברי קבוצת מילק: שי רוקח, קובו סקרבניק גיטלמן ואליצור ליאון. "הנוכחות של הקהילה בזירה הכלכלית מאוד חשובה להתפתחות בזירה החברתית ובכלל. זהו אחד הצעדים הראשונים בהקמת התשתית לכוח הכלכלי של הקהילה שיביא לנראות חברתית, ויוביל בסופו של יום למציאות של שוויון זכויות לקהילת הלהט"ב".
סרטון חודש הכלכלה הוורודה שעלה לרשת בפברואר האחרו
חודש הגאווה מעלה מדי שנה את המודעות לקהילה הגאה ולכוחה הכלכלי של חבריה. ע"פ סקר של OUT NOW GLOBAL, צפויים התיירים בשנת 2013 להכניס 1.1 מיליארד דולר לישראל. בשנים האחרונות, מקפידים ארגונים ורשתות מזון רבות בעולם להביע בגלוי תמיכה בקהילה הגאה: ביניהם: רשת סטארבקס, נייקי, דיסנילנד, גוגל, יוטיוב ועוד.
בשנה האחרונה, פועלת קבוצת מילק לקידום הכלכלה הוורודה גם בישראל. לפני מספר חודשים הייתה זו רשת הסופרמרקטים "ויקטורי" שפתחה את חודש הכלכלה הוורודה, והציעה לקהילה הגאה הטבות והנחות על מוצרים רבים במהלך חודש פברואר.
איך מצטרפים?
את כרטיס "תן ביס-מילק" כל אחד יכול לקבל הביתה בחינם וללא כל התחייבות בהרשמה פשוטה באתר של קבוצת מילק. לאחר שמקבלים את הכרטיס בדואר, נכנסים לאתר תןביס ומפעילים את הכרטיס אשר יספק הטבות והנחות משתנות במאות מסעדות ובתי קפה בהם ניתן להתעדכן באתר תן ביס ובאפליקציה. בתיאבון.
>> חודש הגאווה: גם העסקים מצטרפים לחגיגה