בפעם הראשונה בישראל, עומדת לעלות בסוף השבוע הקרוב פרסומת חדשה שבמרכזה עומדות זוג כלות ביום חתונתן. הפרסומת המדוברת, אותה הפיק משרד הפרסום הישראלי "באומן בר ריבנאי" עבור פורד, צולמה בישראל בהשתתפות שחקניות מקומיות, ואם זה לא ממש נראה כך, כי האווירה בינלאומית, כדאי לכם לצפות בה עד הסוף.
הפרסומת החדשה פורצת הדרך עלתה הבוקר בדיגיטל וברשתות החברתיות, ובמוצאי שבת תגיע גם לערוצי הטלוויזיה. רגע לפני התגובות הצפויות שהולכות להגיע על הפרסומת, נציין שבישראל חיים אלפי זוגות ומשפחות גאות הממתינות שנים ארוכות להכרה מהמדינה ושוויון זכויות - אז אולי הפרסומת הזו תיתן קצת רעיונות לנבחרי הציבור, שאוהבים לדבר רבות על שוויון במערכת הבחירות הנוכחית?
"כל מי שצופה בפרסומת יכול לראות שלא קורה בה שום דבר חריג או יוצא דופן - נסיעה מהנה של זוג נשים שזה עתה התחתנו, שכל אחת מהן יכולה בקלות להיות בת משפחה, קולגה או החברה הכי טובה שלנו", אמר הבוקר ל-mako יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית בדלק מוטורס, יבואנית פורד, מאזדה, BMW ו-MINI לישראל. "ב-2021 זה ברור לגמרי וההבנה הזאת לא פסחה על ענף הרכב ובטח שלא עלינו. להבדיל מהחברה והאזרחים עצמם, שברובם כבר לא רואים שום הבדל בין זוג לזוג, המדינה עדיין מאחור מבחינת השוויון לזוגות להט"בים בנישואים, הורות ועוד, ואנחנו מקווים שגם זה ישתנה".