>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?
בחודשים האחרונים מפתחת חברת סטרט-אפ ישראלית חדשה את הדבר הבא להומואים: רשת חברתית עולמית לגייז בטכנולוגיה גבוהה וייחודית, שתהיה "הדבר הבא של חוויית המשתמשים הגאים ברחבי הרשת". כחלק מההכנות, יגיעו לתל אביב החל ממחר (18.4) 12 בחורים משפיעים בקהילות הגאות ב-10 ערים מרכזיות בעולם.
כוכב הרשת עידן מטלון נכנס לתפקיד סמנכ"ל השיווק ופרזנטור החברה שאחד מיזמיה הוא ניר חכמוב. בחודשים האחרונים חיפש אחר שגרירים בערים רבות בעולם לטובת הפרויקט, עליו כתבנו גם ב-mako גאווה. "השתמשתי בכוח של הפייסבוק שלי על מנת להגיע לאנשים הנכונים ברחבי העולם, אנשים שיש להם את היכולות לשווק בקהילה הגאה במדינה שלהם את המוצר שאנחנו כרגע מפתחים. לא האמנתי שתוך חודשיים בלבד, כולל טיול של חודש באירופה, נביא את כולם לארץ הקודש לכנס מיוחד".
מדובר באתר סושיאל גלובלי חדשני וייחודי ואפליקציית סלולר שזכה לשם המחייב Lickrs, אשר מטרתו להיות למקום המפגש המרכזי לגייז מכל העולם. "באמצעות האתר ואפליקציית הסלולר יוכלו הגולשים לשתף תכנים, לקיים אינטראקציה, לקבל מידע על אירועים ועוד - בממשק מאוד מדליק ומהנה", אומר מטלון. "למעשה, זו הפעם הראשונה שעולה לאוויר אתר סושיאל גלובלי לגייז שמאפשר להעלות פוסטים, ולקיים פעילויות משותפות בתחומי עניין רלוונטיים. באתר זה קיימת חדשנות רבה, חוויית גלישה ברמה גבוה ופיצ'רים ייחודיים שיאפשרו לנו, כך אנו מקווים, לקיים את החזון – להיות האתר המוביל לגייז בעולם.
הקליפ המיוחד שיצר מטלון באירופה בהשתתפות חלק מהשגרירים
מטלון מספר, כי לעת עתה מתמקדים בחברה באירופה, אסיה ודרום אמריקה. "נכון לעכשיו היינו בספרד (מדריד וברצלונה), איטליה, הולנד, צרפת, אנגליה, מקסיקו, ברזיל, פיליפינים, דרום קוריאה ותאילנד. עד כה התגובות מדהימות
אנשים שרואים את הממשק קולטים עד כמה הוא ייחודי, מעניין וסוחף והם רוצים כבר לגלוש בו. לא סתם הצלחנו לסחוף אחרינו אנשים מכל העולם - בזכות הממשק שלנו, החזון והאנרגיות והפאן שאנחנו מביאים יחד עם המוצר. יש התעניינות רבה גם בקרב מפורסמים בארץ ובחו"ל, וכולם מחכים שהאתר כבר יעלה".
ומהי מטרת הכנס?
"אנחנו מביאים את השגרירים לכמעט שבוע. המטרה היא לחבר את השגרירים למוצר, ליצור חזון משותף, שיכירו אחד את השני, שיכירו אותנו מהחברה. על הדרך גם נעשה הפקות וידאו משותפות, נטייל בירושלים ובים המלח וכמובן בתל אביב. שכרנו וילה ענקית בהרצלייה פיתוח עם בריכה ושם כולנו נהיה, ממש 'האח הגדול' לגייז".
כדי להפוך את החוויה למוצלחת במיוחד, מתכננים בחברה לעשות הכל כדי לשווק את העיר בצורה הטובה ביותר. "אנחנו נקיים ביקורים בדאנס ברים ובמסיבות במהלך השהות שלהם פה, וכמובן גם אינטראקציות עם הישראלים החתיכים שיש לנו פה בשפע. אני בטוח שבסוף הכנס השגרירים יחזרו למדינה שלהם עם המון מוטיבציה, שייכות לחברה ולתפקיד שלהם, ועל הדרך הרווחנו גם ייח"צון מעולה לעיר ולגברים התל אביבים, ואישית זה סיפוק אדיר בתור אחד שמאוד אוהב את העיר הזאת".
מטלון לא מסתיר את התרגשותו נוכח הכנס הגדול. "הכל התחיל כמו חלום, ישבנו בחדר לפני כמה חודשים וצחקנו שנביא את כל השגרירים שנמצא לווילה בישראל. זה נשמע בזמנו בכלל לא הגיוני, ואני לא מעכל בכלל שהצלחנו לגרום לזה לקרות. אני באופן אישי התחברתי לכולם, אנשים איכותיים ומגניבים. מצפה בקוצר רוח לזה".
מתי יושק האתר?
"זה עדיין סוד. מה שבטוח, זה יקרה בקרוב, יש בהחלט למה לצפות".