>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?
אמש פרסמה האגודה למען הלהט"ב בישראל קמפיין חדש, שכבר הספיק לעשות גלים ברשת - בעיקר בקרב חברי הקהילה הגאה, שרבים מתוכה הביעו מחאה נוכח שם הקמפיין "נותן או מקבל" בשל הרמיזות המיניות והסטריאוטיפיות.
בעמוד הפייסבוק של האגודה החל דיון סוער סביב מהות הקמפיין, והאם הוא אינו חוטא למטרתו. רבים טענו כי הסלוגן החדש לא מכבד את אנשי הקהילה, ולא תורם בהעברת מסר חיובי.
באגודה מיהרו להסביר את מטרת הקמפיין ואופיו: "קמפיין נותן/מקבל הוא קמפיין צילומי סטילס שיווקי, אשר לכאורה נושא בכותרת עם רמיזה מינית", מסר דובר האגודה, עופר דנציגר, "אך מתעד להציג תמונה שונה לחלוטין של מפעלי האגודה ומרכיביה. קמפיין זה אמור לעלות בעיקר במדיית הרשת החברתית ולהשיג את המטרות הבאות: חשיפת הפנים החדשות של האגודה; ריענון המותג וטשטוש התדמית הארכאית שדבקה באגודה; העלאת מודעות למפעלי האגודה וגיוס משאבים, מתנדבים וחברי אגודה חדשים.