מותג האופנה המוסלמי MOGA הכריז על תמיכתו בקהילה הלהט"בית, כשהוציא בשנה שעברה מהדורה מוגבלת של חיג'אב בצבעי הקשת. המותג האוסטרלי הפופולרי עם קהל קונים שמורכב ברובו ממוסלמים, חשש להשלכות הכלכליות של המהלך, אולם החיג'אב הפך להצלחה מסחררת, והמהדורה כולה נמכרה בתוך פחות משבוע. ב-MOGA ממשיכים להפגין תמיכה בקהילה, ולשם כך גייסו את הזמר האוסטרלי הגאה זאין מיטשלן לככב בקמפיין החדש.
הזמר והיוצר בן ה-23 הגיח לתודעה הציבורית באוסטרליה בשנה האחרונה בתכנית The Voice האוסטרלי, ולמרות שלא הגיע לשלבים המתקדמים בתחרות, צבר קהל מעריצים בקהילה הלהט"בית האוסטרלית.
מיטשלן התראיין למגזין להט"בי, וכך הוא מסביר את ההחלטה לעבוד למען המותג: "המטרה שלי בחיים היא לגרום לכמה שיותר אנשים לחייך בכך שאראה להם שהחיים, הפכפכים ופרועים ככל שיראו, יפים יותר כשאתם לוקחים בהם חלק. לכן שיתוף הפעולה עם MOGA הוא צעד נוסף למטרה הזאת".
מדוברות MOGA נמסר כי מיטשלן "הצטרף לתנועה גואה של שגרירים צעירים המפיצים מסרים של אהבה אוניברסלית וסובלנות לכל בני האדם, ללא הבדלי צבע עור, גזע ונטייה או זהות מינית". השנה מהדורה חדשה של החיג'אב הגאה יצאה לחנויות, וביחד איתו גם עגילים בצבעי הקשת. חלק מן הרווחים של המהדורה יתרמו לעמותת CARE למען השכלה בקרב צעירות.