הדוגמנית והקאבר-גירל הטרנסית מונרו ברגדורף השיקה קולקציית הלבשה תחתונה בעיצובה שלדבריה, "דוגלת בהעצמה נשית". הדוגמנית בת ה-31, שמאחוריה רזומה מעורר השתאות, העלתה לרשתות החברתיות הכרזה על קמפיין ההלבשה התחתונה שפיתחה בשיתוף עם BlueBella. "גאה ונרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלי עם bluebella ולעמוד בחזית קמפיין #LoveYourSelf", כתבה הדוגמנית באינסטגרם.
"זהו קמפיין הלבשה תחתונה הדוגל בהעצמת נשים, ללא הבדלי מידה, גזרה, מיניות, גזע או זהות מגדרית. כל הנשים הן פנטזיה, ללא יוצאת מן הכלל", היא מאזכרת את היציאה המביכה של ראש מחלקת השיווק של L Brands, חברת האם של ויקטוריה סיקרטס.
ברגדורף התראיינה למטרו וסיפרה על המניע העיקרי שלה להקמת הליין, אהבה עצמית. "אני גאה להיות חלק מהקמפיין ולעודד נשים להרגיש מועצמות וסקסיות בדרכן ובתנאים שלהן", היא אומרת.
>> עידן שרעבי: "אני חווה מיניות שקשורה לטירוף"
>> המטיילים הגאים האלו יוציאו לכם את העיניים
>> החוצה! הסלבס שהוצאו מהארון בניגוד לרצונם
"בשלבים הראשונים של המעבר פחדתי מהחלקים הגבריים שבגוף שלי, וכמה השתנתי במהלך הזמן. כיום אני במקום שלא אכפת לי מה אנשים חושבים על המראה שלי", אומרת הפרזנטורית לשעבר של חברת הקוסמטיקה לוריאל והטרנסית הראשונה להשיג תפקיד כזה, שאגב, פוטרה מעבודתה כפרזנטורית על פוסט פייסבוק בעייתי, "בכל הכנות אין לי כוח לדבר עוד על אלימות גזעית עם לבנים. נכון, כללל הלבנים".