בעוד קהילת הלהט"ב משבחת את חברת קלוגס על התמיכה המתמשכת שלה, החסות שהעניקה לאחרונה החברה למצעד הגאווה של אטלנטה השאירה טעם רע בפיהם של ארגוני הימין הלאומי במדינה.
בפרסומת האחרונה שפורסמה בעלון המידע של אירועי הגאווה באטלנטה, מופיע טוני הנמר, הדמות המצוירת המלווה את מוצרי קלוגס, כשהוא מדגיש ומשבח את ההישגים הפרו-להט"בים של תאגיד המזון הבינלאומי.
"אנחנו בקלוגס מעודדים תרבות מתפתחת שמכבדת ומקבלת את הנטייה המינית, הזהות המגדרית והביטוי המגדרי של עובדינו, כך שכל העובדים יוכלו להיות אותנטיים ומעורבים באופן מלא". כך נכתב במודעה שכותרתה: "לבשו את הפסים שלכם בגאווה" (wear your stripes with pride ), מעין משחק מילים באנגלית, בה מלבד גאווה, משמשת המילה pride גם לתיאור להקה של אריות.
חברי 'התאחדות המשפחה האמריקנית' השמיצו את הפרסומת ואת תוכנה בפייסבוק. המודעה זכתה לגינוי גם בבלוג שרץ באתר החדשות CNS, שגיחך על משחק המילים שבמודעה: "כנראה שטוני הנמר רוצה לוודא שאתם והילדים שלכם 'תלבשו את הפסים שלכם בגאווה (גם להקה)' להקה של הומואים", כתב מייקל מוריס בבלוג, "הגרוע מכל הוא שמודעת 'הגאווה' אפילו לא עושה שימוש נכון במשחק המילים, טוני הוא נמר ולא אריה, ולכן הוא לא שייך ללהקת אריות (Prides), ובטח שלא למצעדי גאווה".
בתגובה פרסמה חברת קלוגס הצהרה, בה הדגישה כי היא עומדת מאחורי המודעה ומאחורי המאמצים הבלתי נדלים להשגת גיוון ושוויון זכויות בחברה. "קלוגס מחויבת באופן מוחלט לגיוון והכלה ומקדישה מאמצים רבים להבטחת השוויון באמצעות מדיניותה, יתרונותיה והתרבות הארגונית שלה. אנו גאים להיות אחת מ- 50 החברות המגוונות ביותר, ושמחים על הציון המושלם שהוענק לנו במדד החברות הפועלות למען שוויון זכויות".
>> אילו עוד חברות בחו"ל החליטו לפרסם דווקא לגייז?
>> ולמה החברות הישראליות מפחדות לפרסם לקהילה הגאה?