ברשת ברגר קינג נכנסים חזק בעולם השיווק הלהט"בי מדי שנה. בשנים קודמות הם שינו שמות של מוצרים בארה"ב, עשו קמפיין חתונות גאות באירופה, וכעת החליטו לעשות פעולה במקסיקו, אך התניעו דיון כואב סביב המילה קוויר. לכבוד חודש הגאווה במקסיקו, רשת ברגר קינג בשיתוף עם Rappai, אפליקציה למשלוחי מזון בדומה לוולט התל-אביבית, השיקו ליין אריזות גאה, ממותג בצבעי הקשת, ועם שינוי לוגו החברה ל"ברגר קוויר" במקום "ברגר קינג".
לרוב, תאגידים וכל מי שמנסה לפנות לקהל להט"בי נמנע משימוש במילה קוויר, מאחר שיש לה עבר טעון כעלבון. מאז עברה תהליך של ניכוס מחדש בקרב קהילות גאות, עד שהדבר נהיה שגור.
בכל זאת, לא מעט להט"בים הביעו את דעתם כי הטרו-סיסג'נדרים ותומכי הקהילה לא צריכים להשתמש בביטוי, אפילו שעבר ניכוס מחדש, בגלל עברו המעליב. אחרים טוענים כי בארצות דוברות ספרדית, הביטוי קוויר הגיע לאוזניהם הרבה אחרי שעבר ניכוס מחדש, ואין בו משהו פוגעני, לפחות לא בקונטקסט המקסיקני.
יחד עם המשלוחים הגיעו גם כתרים מקרטון בצבעי הגאווה, עם סמל "ברגר קוויר" עליהם, והקמפיין הושק ברשתות החברתיות תחת ההאשטג #AtuManera (בדרך שלך).