פרסומת חדשה ודי מטרידה למותג נייר הטואלט "קוטוניל" עלתה לשידור לאחרונה. מתוך דאגה לניקיון התחתונים שלך נאמר בפרסומת, "היום אתה פוגש את ההורים! אז לפני שהם מושיבים אותך לשיחה, תן לישבן שלך בוסט לביטחון עם הקפלים המנקים, המסירים יותר בכל פעם לניקיון מעולה, ותרגיש כמו הבחור שהוא מביא לאמא".
בסוף הפרסומת מוצגים זוג גברים מצוחצחים ונקיים למשעי בגוונים של תכלת ולילך. הגבוה בין שניהם מביט בחיבה בנמוך יותר כאילו הוא מתגאה בו על הניקוי האחורי המשובח שהעביר לפני הרגע החשוב. נכון, נראות קווירית בטלוויזיה ובעולם הפרסום לרוב משמחת אותנו, אבל לפעמים משאירה אותנו עם טעם רע.
>> טסתי לארה"ב בלי בן הזוג – וזה מה שקרה שם
>> מוכחשים: הכוכבים שלא יצאו מהארון מעולם
>> הצצה ראשונה: כך נראה המלון הגאה הראשון בישראל
מצד שני, ב"קוטוניל" הוציאו פרסומת זהה לגבר ההטרוסקסואל לשם האיזון, ומקפידים לענות להומופובים ברשתות החברתיות במסר של פתיחות ואהבה – ככל הנראה לשם כיסוי תחת.