הפרסומת החדשה לחיתולי Luvs מציגה זוג אבות גאים חמודים, שמאבדים את זה במספרה לכבוד התספורת הראשונה של בנם הבכור. "יש לך כיסוי גומי למספריים? כי זה נראה לי חד מאוד", שואל אחד האבות את הספר בסרטון בן ה-30 שניות. "תיזהר מהאוזניים שלו!", הוא מתערב בהמשך.
רמות האובסס עושות את הפרסומת הזו למושלמת, בייחוד כשזה מגיע לבנם השני. כשמגיע היום לעשות לו תספורת, הם עושים לו "בואל קאט" (תספורת קערה), אבל באמת עם קערה ומספריים.
יצוג להט"בי תופס נוכחות מוגברת לאחרונה בעולם הפרסום התאגידי. תאגידים גדולים נרתמים למען נראות להט"בית, כמו גוגל שפרסמו זוג גאה באחד הקמפיינים האחרונים, או נייק שבחרה לשים בפרונט השנה את הקהילה הטרנסית עם קמפיין #BeTrue. כן ירבו!