אין ספק שחוסר יציבות מאפיין את אנשי המילניום החדש, והבטחות לדברים שנמשכים לנצח נתפסות בעיניהם כדבר המגוחך ביותר שאפשר להעלות על הדעת. בחברות היהלומים שמו לב שהמוטו הוותיק "Diamonds Are Forever" מאבד מכוחו, ופצחו בקמפיין פרסום עם כיוון קצת שונה. הקמפיין נקרא "Real is Rare". בסרטון הפרסומת שנקרא "מישהי כמוך", שתי נשים מכירות בחתונה ומתאהבות זו בזו.
בסרטון יש ריקודים, יש עוגה ואפילו יש מדורה לוהטת במיוחד. "אני לא יודעת מה יביא יום, אבל העתיד מרגש אותי הרבה יותר לצד מישהי כמוך", אומרת הקריינית ברקע.
>> הטיפול החדשני שמגדיל את איבר המין ללא כאב
>> רווקים גאים: "לא בא לי לחלוק את חיי עם מישהו"
לפי מגזין פורבס, הקמפיין נועד לשנות את הגישה. במקום להשוות יהלומים לנצח, ולקשר אותם עם מערכות יחסים (שנמשכות נצח) ואירוסין, הקמפיין יציג יהלומים כמתנה לאדם אהוב. הקמפיין מתרכז במקום זאת במושגים עכשוויים יותר, כמו כנות, ייחודיות ואהבה חופשית.