בפרסומת החדשה של קוקה קולה, כחלק מקמפיין "Taste the Feeling", אח ואחות רבים על תשומת לבו של בעל המקצוע עם קוד הלבוש המרושל, הסובל בבירור מהחום. צמד האחים מתחרים מי יגיע אליו ראשון עם בקבוק קוקה קולה צונן, ושניהם נדהמים לגלות שכבר השיגו אותם.
>> "ואז אבא שלי אמר לי רשמית: את לא הבת שלי"
>> הישראלי שנכנס לרשימת 100 הרווקים הגאים השווים בעולם
הפרסומת מחברת סנטו היא אחת משתי פרסומות שיפתחו את הקמפיין החדש. "רצינו למקם קוקה קולה קרה כקרח כמושא התשוקה האולטימטיבי", מצהירים בחברה, "אבל גם רצינו לספר סיפור אנושי, עם רגשות".
"לסיפור הזה יש יותר שכבות, כולל קריצה שנוגעת בעמדה שלנו כלפי מגוון", הם ענו כשנשאלו לגבי הקשר בין הפרסומת הנוכחית לבין פרסומות קודמות למותג בכיכובם של גברים שריריים, "אנחנו מנהלים את הרלוונטיות התרבותית של המסרים שלנו לא באמצעות העלילה המרכזית אלא באמצעות הסאב-טקסט של הסיפור”.
צפו בפרסומת המרימה והמרעננת:
>> "לא נותרה עין אחת יבשה": החתונה הגאה של רז ויותם
>> "ההתעסקות האינסופית בשפיכה היא מקום שאני רוצה לעשות בו שינוי"