חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק מטפחת כבר שנים רבות תדמית פרו-להט"בית והיא מוכרת כחברה ליברלית שמעודדת את העובדים שלה להביע את עצמם. אחרי שהפיקה מטסי גאווה, סרטוני הדרכה בכיכובן של מלכות דראג ולאחרונה אף אפשרה לעובדים שלה להציג בגלוי את הקעקועים שלהם וקראה לדיילות לוותר על האיפור ונעלי העקב, מודיעה עכשיו החברה על צעד נוסף שהוא מהפכה של ממש.
וירג'ין אטלנטיק הודיעה אמש על צעד נוסף ביישום המדיניות שהיא מובילה בשנה האחרונה, Be Yourself, שנועד כדי לעודד את העובדים והנוסעים לקדם את האינדיבידואליות שלהם. החל מהיום, כל אנשי הצוות והעובדים בחברה יוכלו לבחור את המדים איתם הם מרגישים הכי בנוח, "לא משנה המגדר, הזהות המגדרית או ביטוי המגדר שלהם", כך על פי הודעת החברה.
המדים, שצבעם אדום או בורדו, לא יסווגו יותר בתור מדים של נשים או גברים, ונוסף על כך - לצד שמות העובדים על התגים תופיע גם לשון הפנייה המועדפת עליהם. יותר מכך, הנוסעים יוכלו לבחור בקוד מגדר נייטרלי שיופיע על כרטיס הטיסה שלהם, ובכך יסמן לאנשי הצוות מהי לשון הפנייה המועדפת עליהם.
בסרטון הפרסומת שהפיקה החברה מופיעה לא אחרת מאשר הזמרת והשחקנית מישל ויסאג', שאף מככבת כשופטת בתוכנית "המירוץ לדראג של רופול", בין היתר. "רציתי להיות מעורבת בקמפיין הזה כדי לעשות שינוי בעולם", היא אומרת בסרטון. "יש לי ילד טרנסג'נדר א-בינארי, אז מבחינתי, לשנות את העולם זו העבודה שלי כאמא וכחברה ובת ברית".
"אנחנו מאמינים שכולם יכולים להתמודד עם העולם, לא משנה מי הם", אמר יואב וייס, מנהל הפעילות של וירג'ין אטלנטיק בישראל. "לכן זה חשוב שנאפשר לאנשים שלנו לאמץ את האינדיבידואליות שלהם ולהיות האני האמיתי שלהם בעבודה. מסיבה זו אנו רוצים לאפשר לעובדים שלנו ללבוש את המדים המתאימים להם ביותר ונפעל על מנת להבטיח שהפנייה ללקוחות תהיה בהתאם למה שהם מעדיפים בהיבט המגדרי".