>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?
רבות מדובר על הפוטנציאל הצרכני של הקהל הגאה. ללא ילדים, עם משכורות גבוהות יחסית, מקצועות חופשיים וטעם טוב – נראה כי הומואים הם הקהל האידיאלי לחברות הפרסום ולמותגים הגדולים.
אלה לא ממהרים לחבק את הקהל הגאה, בטוח לא בארץ. פחד מחרדים, חשש מלאבד לקוחות שמרניים וסיבות נוספות מרתיעות את אותן חברות, שמשתמשות ברמזים סמויים במקרה הטוב או מתעלמות מהקהל הגאה לחלוטין במקרה הרע.
המחקר הבא אולי יגרום לאותן חברות להתחיל לרדוף אחרי הגייז, אם לא מסיבה מוסרית, אז בטוח בגלל הכסף.
הולכים לחוגים, נעזרים בפסיכולוג
על פי מחקר מקיף של Community Marketing Inc שבחן למעלה מ-45,000 צרכנים גאים, מעטים ההומואים שאינם משתמשים בסמארטרפונים, רובם מעדיפים קוקטיילים על בירות וחלק גדול מבזבז כסף רב על תענוגות ופינוקים.
המחקר, שבחן את הרגלי הצריכה של גברים הומואים, גילה כי הומואים אוהבים לחיות את החיים במלואם: עושים מסאז'ים פי שניים מסטרייטים (25 אחוזים הומואים מול 17 אחוזים סטרייטים), משלמים לטיפול פסיכולוגי או ייעוץ אחר פי שלושה (16 אחוזים מול 6 אחוזים בקרב סטרייטים) והולכים לקורסי העשרה ושיעורים פי שניים יותר (27 מול 14).
הטלפון החכם האהוב על גייז הוא אייפון, כש-91 אחוזים משתמשים בו. (מדובר בעלייה של 23 אחוזים מהיקף השימוש במכשיר משנה שעברה). כשצמוד אחריו מעדיפים הגייז ללרלר עם חבריהם באמצעות האנדרואיד.
מהסקר עולה, כי גברים סטרייטים שותים בירות פי שלושה יותר מהומואים, אך האחרונים שותים פי שניים יותר קוקטיילים ומשקאות אנרגיה מסטרייטים.
עוד מסתבר כי לכ-40 אחוזים מהגברים ההומואים יש מנוי בחדר הכושר. בעוד הממוצע הסטרייטי עומד רק על 24. בנוסף, ל-10 אחוזים יש מאמן כושר אישי, בעוד רק 3 אחוזים מהסטרייטים נהנים מכך.
לפי הסקר, רב הגייז יצביעו בבחירות הקרובות לברק אובמה וחלק גדול מהם פעיל מבחינה פוליטית, משתתף באירועים ותורם כספים.
הקהילה הגאה בארה"ב מעדיפה את המונח "להט"ב" (LGBT) יותר מאשר כל מונח אחר, ובראשו המונח המסורבל להט"בקייה (LGBTQQIA) מבלבל ולא מובן לרבים.
>> איפה כל המפרסמים הגדולים לקהל הגאה?