רשת חנויות דיסני החליטה לסיים את ההפרדה המגדרית של תחפושות ליל כל הקדושים (האלווין) שהייתה נהוגה בחנויות הרשת. מעתה, במקום להציג 'תחפושות לבנים' ו'תחפושות לבנות', תציג הרשת 'תחפושות לילדים' ו'תחפושות לפעוטות'.
כמו בכל שנה, גם השנה נבחר נושא מרכזי המכתיב את מבחר התחפושות שמציעה הרשת. הקונספט השנה הוא "אני מהממ/ת". מדובר בצעד דומה לזה שנקטו בו רשת החנויות "טרגט" ורשת "Toys 'r' Us" .
>> טרגט: לא עוד ברבי ורודה לבנות, ומשאית כחולה לבנים
השינוי הגיע בעקבות מחאה שאינה קשורה לדיסני, שהתעוררה לאחר שבית ספר בארצות הברית מנע מאחת התלמידות להתחפש לספיידרמן. בעקבות הסיפור נערכה צעדת תחפושות בניו יורק בהשתתפות הורים וילדים, שהביעו את רצונם להתחפש לאו דווקא בתחפושות התואמות את מינם.
"זה מפתיע שעד היום יש חנויות המקטלגות צעצועים ובגדים לילדים על סמך המגדר", אמרה שרה גרנט, אם לשניים ומארגנת אירועי "הורות אחרת", "הצעד המבורך של דיסני היה צריך להיעשות מזמן. גם ככה יש כל כך הרבה לחץ על בנים ובנות, וזה יהיה נהדר אם הסטיגמה המודבקת לבנות שלובשות בגדי נערים, ולהיפך, תוסר, ותפסיק לתגבר סטריאוטיפים מגדריים".