>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?
בשעה שרובם המוחץ של החברות המסחריות ומשרדי הפרסום בישראל חושש מלפנות באופן ישיר לצרכן הגאה, בעולם כבר מזמן הבחינו בפוטנציאל המסחרי ובחשיבות המוסרית שפנייה לקהילה הגאה בפרסומות ומודעות שייפנו אליה בשפה, סגנון ואופן ייצוג גיי פרנדלי.
כמדי שנה מציגה הברית ההומו-לסבית נגד השמצה את אותן מודעות פרסומיות שעשו את זה בצורה הטובה ביותר. חלק מאותן פרסומות שודרו בתקשורת הכללית, אחרות באמצעי מדיה ייעודיים לקהילה - אך כולם הצליחו לייצג את הקהילה באופן חיובי.
בשנה החולפת היו אלה בעיקר חברות תעופה ותיירות, הלבשה, ביטוחי בריאות, משקפי שמש וחברות מכוניות שחיבקו את הקהילה. קבלו חלק מהפפרסומות שיתמודדו על הפרסומת הגאה של השנה בתקשורת האמריקנית. התוצאות יתפרסמו ב-2 באוקטובר בטקס נוצץ בניו יורק.
כעת נותר רק לתהות, מתי יבינו המפרסמים הגדולים בארץ את כוחה של הקהילה ויאזרו אומץ לפנות אליה באופן ישיר.
(למעלה) שם הקמפיין: Oreo Pride Cookie
חברה: Kraft Foods
נושא: גאווה
שם הקמפיין: Care With Pride
חברה: Johnson & Johnson
נושא: בריונות בבתי ספר
שם הקמפיין: Make a Difference. Share a Life
חברה: Desert Aids Project
נושא: בדיקות HIV
שם הקמפיין: Equality Is_____
חברה: Allstate Insurance co
נושא: ביטוח בריאות
שם הקמפיין: Lexus Celebrates Advocate's 45Th Anniversry
חברה: Lexus
נושא: לקסוס חוגגת 45 שנים למגזין הגייז הוותיק "אדבוקט"
שם הקמפיין: Never Hide
חברה: Ray - ban
נושא: צאו מהארון
שם הקמפיין: Project Honesty
חברה: KY Brand
נושא: סקס
שם הקמפיין: Orbitz Price Assurance
חברה: Orbitz
נושא: תיירות גאה
שם הקמפיין: First Pal's
חברה: J.C.Penny
נושא: משפחה גאה
שם הקמפיין: Mom. Dad. I\m Electric
חברה: General Motors
נושא: רכב
שם הקמפיין: LGBT Pride 2012
חברה: American Apparel
נושא: ביגוד