אחרי שנים של קריצה לקהילה הגאה באמצעות שימוש בדוגמנים שהפכו לגיי אייקון, לראשונה בתולדותיו מותג האופנה קלווין קליין הוא מציג זוגות חד מיניים במסע הפרסום שלו - בשלטי הפרסום, המודעות וסרטוני הפרסומת.
במודעות המרכיבות את מסע הפרסום החדש ומבוססות על צילומיו של הצלם מריו-סורנטי, מופיעים זוגות נשים, גברים, זוגות מעורבים ואפילו שלישייה, בשילוב עם הודעות סקסטינג המוכרות לכולנו מאפליקציות ההיכרויות.
מודעות הענק, שנתלו בצמתים המרכזיים ביותר בניו יורק, מציגות זוג גברים בתנוחה רומנטית אינטימית (הדוגמנים רייד רולינג ואיתן ג'יימס גרין), ולצידם מוצגות הודעות הטקסט ששלחו אחד לשני, המעידות כי השניים נפגשו כדי לקיים יחסי מין.
"לקליין קלווין היסטוריה ארוכה של שילוב אנרגיה מינית עם רלוונטיות תרבותיות", אמרה מליסה גולדי, מנהלת השיווק הראשית של החברה, "באמצעות הקמפיין הזה אנו יוצרים קשר רגשי עם הדור מונע הטכנולוגיה של היום, המדגיש את הערוץ הרגיל החדש להיכרויות בעידן המודרני".
לדברי החברה, המודעות החדשות הן ניסוי סוציולוגי שהפך קמפיין אופנה, והן מספרות את סיפורה של הדרך הייחודית של הדור המודרני ליצור קשרים מיניים בעולם הדיגיטלי.
במקביל, יצאו סרטוני וידאו המלווים את הקמפיין, ומשתמשים בשפת הסקסטינג, המובילה למפגש לוהט, בין השאר גם בין שני הגברים: