>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?
עם פתיחתו של חודש המודעות הבינלאומי לבריאות הגבר המצוין זו השנה השנייה בישראל, החליטו בעלי הליין Upper להתגייס לטובת העניין, ולהעלות את המודעות לנושא גם בקרב גברברי הקהילה הגאה.
לשם כך התגייסו חברים מכל הסצנה הגאה – די.ג'ייז, סלקטורים, אנשי תעשייה ואחרים. חלקם הצטלמו עם שפם אמיתי, אחרים נעזרו בפוטושופ "להדביק" שפם לפרצופם, ובכל מקרה התוצאה שעירה וסקסית במיוחד. המשופמים החדשים הם שי בן יקר, שאולי ממון, עומר חזן, ליאור גלבוע, ניר הוגו בר, לישי עבדי, ארז ביאלר, יואב מאיר, דויד פרי ואבירם כהן.
הקמפיין ימשך כשבוע – עד ליום המסיבה ב-13 בחודש ברוטשילד 10 בתל אביב (לשעבר מועדון האשמורת). הליין, אותו מנהלים שאולי ולישי, פועל כבר ארבעה חודשים והכניסה אליו חופשית.
אירועי "מובמבר". (מובמבר, שילוב של שפם מוסטץ' באנגלית ו"נובמבר") הוא חודש המודעות לבריאות הגבר בעולם, במהלכו נתרמים כספים למטרה זאת. הקמפיין, שהתחיל באוסטרליה ב-99' שם לעצמו למטרה לעורר מודעות לבריאות הגבר, כאקט של העצמה גברית. יותר ויותר גברים במדינה החליטו לגדל שפמים במשך חודש. לאט לאט הסיפור התפתח והיום מדינות רבות מציינות אותו.
בישראל צוין היום לראשונה בשנה שעברה, וכולל קבוצה של מובמבר באתר הרשמי של העמותה, פעילות בקבוצת פייסבוק ושאר חגיגות.