נורוז בצעד חדש: הראפר והמפיק המוזיקלי נורוז יוביל לראשונה קמפיין פרסומי, ויעשה זאת עבור קופת חולים כללית וחברת הביטוח הראל. כך נודע הערב (רביעי) ל-mako. הקמפיין צפוי להצטלם בקרוב, ובעוד שהקונספט שלו עדיין סודי - כן ידוע כי נורוז יבצע בו קטעי ראפ.
הראפר בן ה-23 החל את דרכו במוזיקה בגיל 16, אולם התפנית בקריירה שלו הגיעה בשנת 2019, עם ההצלחה שגרף בטיקטוק השיר "מרגיש נפלא" שהוציא יחד עם הראפר בוי אצ'י. השנה כבש נורוז את יוטיוב עם "דובשנייה" שבו לקח חלק, ובהמשך שיתף פעולה עם דודו פארוק, טונה ומיכאל סוויסה.
את הקמפיין החדש יפיק משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב. הליהוק מתווסף לידיעה על הצטרפותו של הראפר לקבוצת הליקון ארומה מיוזיק, כפי שנחשף בתחילת השבוע ב-mako. נורוז יהיה מיוצג בחברת התקליטים לצד אמנים כמו לירן דנינו, אודיה, נסרין ואושר כהן.