שערי העיתונים הגדולים במדינה – "ידיעות אחרונות", "ישראל היום", "הארץ", "כלכליסט" ו"דה מרקר" - נצבעו הבוקר (שלישי) בשחור עם הכיתוב "יום שחור לדמוקרטיה הישראלית". זאת במסגרת קמפיין של מחאת ההייטקיסטים נגד החקיקה המשפטית ועל רקע אישור צמצום עילת הסבירות אמש. ל-mako נודע כי עלותו הכוללת של הקמפיין בכל העיתונים מוערכת בכ-800 אלף שקלים. עוד נודע ל-mako כי הקמפיין לא פורסם ב"מעריב" מתוך בחירה של אנשי מחאת ההייטק.
על אף הטענות כי "מעריב" הוא זה שבחר לא לפרסם את המודעה, גורמים במחאת ההייטק אמרו בשיחה עם mako כי "החליטו לפרסם בעיתונות שיש לה נוכחות גדולה במדיה הכלכלית, עיתונות שמכוונת לקהל היעד שקורא את העיתונות הכלכלית ושאליו רוצים להגיע". את הסיבה לפרסום ב"ישראל היום" נימקו במחאה בכך ש"זה עיתון עם התפוצה הכי רחבה שפונה לימין הרך וחלקו בתוך המחאה, ורצו להגיע אליו. זה עיתון הבית של הימין והיה חשוב להיות שם".
עוד הוסיפו אותם גורמים לגבי הטענות כי הקמפיין לא פורסם ב"מעריב" מטעמים אידיאולוגיים: "הטענות כי מדובר בחוסר רצון של העיתון לפרסם מתוך אג'נדה כזאת או אחרת אינה נכונה".
בתוך כך "גלובס", שבניגוד לשאר העיתונים מופץ בערב, פרסמו בשער העיתון מודעה נגד קמפיין המחאה וטענו שהשער "אינו למכירה": "את שער גלובס לא מכרנו עד היום ולא נמכור גם עכשיו. לא לפוליטיקאים, לא לתנועות מחאה ולא לגורמים מסחריים. לא לימין, לא לשמאל, ולא למרכז. אצלנו תקבלו עובדות. נתונים. משרוקית. ניתוח המציאות. גם, בעיקר, כשהיא מורכבת. המציאות אינה שחור ולבן. עיתונות אינה שחור ולבן. העיתונות שלנו איננה עומדת למכירה", נכתב בשער העיתון.