כבר לא מספר אחת: אחרי יותר מ-20 שנה, התוכי הירוק של בזק בינלאומי יוצא לפנסיה - ובחברה יוצאים עם מיתוג חדש. התוכי, בחברה נפרדים סופית מהתוכי, אחרי שהפסיק להופיע בפרסומות על המסך בדיבובו של שלום אסייג כבר במרץ 2019, ומאז היה חלק ממיתוג החברה בשאר הפלטפורמות. הוא יפנה את מקומי לטובת הלוגו B בינלאומי TECH, שיסמן את התמקדות החברה באספקת שירותים למגזר העסקי.
לאור ההחלטה שהתקבלה השנה במשרד התקשורת לבטל את ההפרדה בין ספק האינטרנט והתשתית, הוחלט כי בזק בינלאומי תפעל כחברה עצמאית נפרדת מפלאפון ו-yes תחת המנכ"ל החדש, רון גלב, ותעבור מאספקת שירותים למגזר הפרטי והעסקי לאספקת שירותים למגזר העסקי בלבד (B2B), תרחיב את סל השירותים שהיא מספקת ותיתן מענה מלא בתחום ה-IT תוך התמקדות במנועי צמיחה מרכזיים כגון דאטה סנטר, מיגרציה לענן, הגנת הסייבר ושירותי תקשורת גלובאליים.
הלוגו החדש, B בינלאומי TECH, עוצב ע"י חברת שייק דיזיין - חברה למיתוג ועיצוב אשר מתמחה בהובלת תהליכי מיתוג לחברות הגדולות במשק. מעין רשף, מייסדת ובעלים של שייק דיזיין, מסרה ש"תהליך המיתוג מחדש מבוסס על החוזקות של בזק בינלאומי והDNA של החברה, שילוב יוצא דופן בין יכולות טכנולוגיות, חדשנות ומצויינות לצד מבט אנושי על החוויה הפרסונלית שבקצה הטכנולוגיה. מתוך החזון, שתמציתו להוביל מנועי צמיחה טכנולוגיים עבור ארגונים ואנשים, נולדה השפה החדשה".
"מתיחת הפנים ללוגו של החברה לא מייצגת רק רענון כפי שחברות נוטות לעשות לעיתים, אלא שינוי ממשי של המיקוד העסקי של בזק בינלאומי" מסר רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי, "לבזק בינלאומי יש ניסיון של שנים באספקת שירותים לשוק ה-IT אך עתה אנו מתכוונים להגדיל את סל השירותים שנציע כדי לתת מענה מקיף, מלא ומותאם אישית לכל לקוח ולקוח".