הפרסומאי ואיש הקריאייטיב הישראלי דניאל ברק זכה בפרס קליאו היוקרתי (Clio Awards). פרס קליאו הוא פרס הניתן על יצירתיות בתחום הפרסום והעיצוב, והוא מוענק במספר תחומים - ביניהם טלוויזיה, יחסי ציבור, מדיה ואינטרנט. במסגרת התחרות, מתקיימים אירועים בניו יורק ובלוס אנג'לס, כאשר השנה התקיים האירוע בתיאטרון הדולבי בהוליווד, היכן שנערך טקס האוסקר.

ברק זכה בפסלון הזהב בקטגוריית הטלוויזיה-דיגיטל עבור אפליקציה שהעצימה את חוויית הצפייה בהופעת מחצית הסופרבול השנה - בכיכובם של ד"ר דרה, סנופ דוג, אמינם, קנדריק לאמאר ומרי ג׳יי בלייג'. האפליקציה אפשרה לצופים בבית להתחבר ולשלוט ב-11 מצלמות 360 מעלות ברזולוציית K8 הודות לטכנולוגיית ה-5 G Ultra Wideband של ורייזון, המושתתת באיצטדיון הסופרבול. כך, הצופים יכולים היו להרגיש כאילו הם נמצאים על הבמה יחד עם הכוכבים בזמן ההופעה. 

הפרויקט נעשה בשיתוף פעולה בין ורייזון, חברת התקשורת השנייה בגודלה בעולם, לבין פפסי -נותנת החסות הראשית של הופעת מחצית הסופרבול. משרד הפרסום שעומד מאחורי הפרויקט, ובו עובד ברק כסמנכ״ל קריאייטיב עולמי, הוא  משרד הפרסום R/GA - שמטפל בלקוחות כמו דיסני, אפל, נייקי, וסמסונג. שותפות נוספות לפרויקט היו חברת המציאות הרבודה 8the Wall, וחברות ההפקה Trigger ו-Six Degrees.

דניאל ברק הוא אחד מאנשי הקריאייטיב הישראלים המעוטרים ביותר; בעבר, הוא גם היה מועמד לפרס האמי וללמעלה מ-250 פרסים בינלאומיים, בחלקם גם זכה. על הפרויקט הנוכחי, שזיכה אותו כאמור בפרס קליאו, הוא מספר: "נפלה בחלקי זכות גדולה להיות חלק מפרויקט שכל כולו סביב יצירת גישה למוזיקה ולאמנים האהובים עלי. הטכנולוגיה של ורייזון והאמביציה הקריאייטיבית של פפסי אפשרו לנו לייצר חוויה מיוחדת שלא נעשתה מעולם."