הדר גור אריה מונתה למנהלת המחלקה הבינלאומית של סוכנות פיץ׳. גור אריה כיהנה בעבר כמנכ"לית משרד הפרסום Leo Burnett, הייתה ממקימות McCann Digital ומשרד הפרסום מקאן ואלי, ובשנתיים וחצי האחרונות שימשה כסמנכ"לית השיווק של קבוצת קשת דיגיטל.
לגור אריה למעלה מ-20 שנות ניסיון בניהול, שיווק ופרסום, אחראית על זכיות רבות בפרסי אפ"י, פרסים בינלאומיים על קמפיינים שהובילה, ובשנים האחרונות בתפקידיה כסמנכ"לית שיווק השיקה כלים ופלטפורמות דיגיטליות ביניהם אתרי סחר, ואפליקציות תוכן.
"אין ספק כי עתיד הפרסום ימשיך להתמקם באזורי הנייטיב ולכן, רק בהשתלבות טבעית ואותנטית בפלטפורמות השונות בערוצי הברודקאסט, בסטרימינג ובדיגיטל – הצרכן מסכים ושמח להקשיב למותגים״, אומרת גור אריה, ״אני בטוחה שהשוק הבינלאומי יהווה הזדמנות משמעותית להעניק ללקוחות בשווקים בארה"ב ובאירופה פתרונות למיקומי תוכן מותגי חכם שמביא תוצאות״.