קבוצת התקשורת פרטנר בשיתוף פעולה ייחודי במופעים של הזמר הבינלאומי ברונו מארס בישראל, שיתקיימו ב-4 וב-7 באוקטובר בפארק הירקון. שיתוף הפעולה יתמקד בחוויית הדור ה-5 של פרטנר, ממנה ייהנו לקוחות החברה אשר מגיעים למופעים.
הדור ה-5 בסלולר מאפשר לצרכנים ליהנות ממהירות גלישה גבוהה ויציבה ומקיום שיחות רציפות. בחברה מבטיחים שעם 5G אף סטורי לא יתקע, הלייב יהיה חלק והוואטסאפ בזמינות מלאה - גם במקומות עמוסים כמו פארק הירקון, אצטדיונים ועוד.
במסגרת שיתוף הפעולה פרטנר תעלה את הקמפיין על גבי המסכים במופעים, תמתג את שער הכניסה ותחלק כרטיסים למופע כחלק מפעילות סושיאל בעמודי הרשתות החברתיות של החברה.