זו לגמרי הייתה השנה של נס וסטילה, הצמד המוזיקלי הבלתי-מתנצל שיחד עם ה"חרבו דרבו" שלהם ריסקו את הפלייליסט, הפחידו את כל אויבי ישראל ואפילו הצליחו להרגיז כמה אנשים בעולם (היי, מיה קאליפה); הם קיבלו פרס אקו"ם, זכו בתואר צמד השנה, התארחו בשולחן השופטים של "הכוכב הבא" - ובקרוב הם כנראה גם יגיעו להפסקת הפרסומות.

ל-mako נודע כי בענף הפרסום מתנהלת מלחמה של ממש על נס וסטילה, כשמספר חברות בתעשיית האופנה מעוניינות ללהק אותם לפרזנטורים שלהן. גורם בתעשיית הפרסום אמר בשיחה עם mako כי "מדובר בצמד הכי מצליח היום, לא מזוהה עם אף חברה וזה שווה הרבה מאוד כסף". לפי גורם אחר המעורה בפרטים, חתימה של השניים על תפקיד הפרזנטור מוערך במאות אלפי שקלים לשניהם.

גורם נוסף בתעשיית הפרסום בתחום האופנה, ציין כי "חברת האופנה שתיקח אותם תזכה לראשוניות ובלעדיות איתם כי הם 'נקיים מסחרית' (כלומר, לא הצטלמו לשום קמפיין אופנה לפני כן)". כך או כך, השניים לא ממהרים לחתום: "הצוות שלהם בוחן כל הצעה לעומק", הוסיף הגורם, "כי ברגע שהם ילכו עם מותג אחד זה סוגר אותם לאופציות אחרות, ולכן הבחירה חשובה פה מאוד. הם בוחנים גם את החיבור של הצמד למותג, לקו האופנה, למסרים וכמובן גם את הפן הכלכלי".

ל-mako נודע כי אחת מרשתות האופנה המובילות בארץ נמצאת במשא ומתן עם השניים, ואם הכל יסתדר - נס וסטילה ימשיכו את השנה המוצלחת שלהם עם קמפיין אופנה ראשון. כזכור, השניים הובילו בשנה שעברה קמפיין של בזק לצד גידי גוב, עליו פורסם לראשונה ב-mako.