עדן בן זקן תוביל קמפיין של מיזם צרכני חדש, כך נודע ל-mako. הזמרת המצליחה נבחרה להוביל את הקמפיין של Flik-Luck - פלטפורמה דיגיטלית לרכישת מתנות ומארזים. בן זקן צפויה להצטלם בימים הקרובים לקמפיין, בו יושקעו כ-4 מיליון שקלים.
הקמפיין יעלה במסך ביום השקת המותג עם הסלוגן "Flik-Luck-ככה שולחים מתנה" ובכל פלטפורמות האונליין והדיגיטל של החברה בחודש הבא. "שמחה להצטרף למשפחת Flik-Luck המקסימה, אין דבר יותר נכון היום מלפרסם ולהוביל חברה ישראלית כחול-לבן. זכיתי במתנה המושלמת עבורי ומאחלת לנו הצלחה רבה", מסרה עדן בן זקן.
מטעם החברה נמסר: "אנו שמחים ומברכים על כניסתה של עדן בן זקן למשפחתנו הצנועה ומצפים לדרך משותפת ופורה שתעשה מהפכה בשוק המתנות והמארזים בישראל".
כזכור, בחודש שעבר בן זקן הוציאה אלבום חדש - והכריזה על הופעה בקיסריה. האלבום, שנקרא "דם שלי", כולל שיתופי פעולה עם איתי גלו, יסמין מועלם, אודיה ועוד.