הפרויקט הבא: הזמר איתי לוי יוביל קמפיין חדש - והוא לא לבד. אחרי שנפרד מחברת האופנה לי קופר לפני שלושה חודשים, שופט "הכוכב הבא" יוביל קמפיין חדש של מותג הוויסקי "שיבס ריגל", קמפיין שעליו עובדים במותג בתקופה האחרונה. צילומי הקמפיין צפויים להיערך בימים הקרובים, ולפי הערכות בתחום לוי אמור להכניס לכיסו מאות אלפי שקלים.
בנוסף, ל-mako נודע כי מי שתצטלם לצדו של לוי לקמפיין היא הזמרת מארינה מקסמיליאן - וכי במותג הוויסקי בחרו גם בעוד מספר שמות מוכרים: הזמרות אקו וענבל ביבי, השפים תומר טל ותום לוי, אומן הרחוב פילפלד ואומנית הקעקועים שרה קורי. לפי החברה, הבחירה דווקא בדמויות אלו מגיעה לאור העובדה שהן "מייצגים.ות הצלחה פורצת דרך במגוון תחומי תרבות: מוזיקה, קולינריה ואומנות".
לוי נחשב לאחד מהזמרים המרוויחים בישראל. כפי שפורסם ב-mako, הכנסותיו מוערכות בעשרות מיליוני שקלים בשנה. הכנסותו העיקרית של הזמר מגיעה מהופעות שונות, למשל בחגיגות בת מצווה, חתונות ואירועי עיריות. כמו כן מופיע לוי באירועי חברה - בהם, כך לפי נתוני הוועדים, הוא נחשב לאחד הזמרים מהמבוקשים ביותר. בנוסף, לוי מוביל את הקמפיין של חברת המתנות הגדולה בישראל, BuyMe. שכרו מוערך, לפי דיווחים, בכ-800 אלף שקלים.
הכנסות נוספות של לוי מגיעות מהשתתפותו כשופט בתוכנית "הכוכב הבא". לוי גם הופיע בסדרות כמו "שום מקום" לצד אלה לי להב, בסדרה "זאת וזאתי", ובפרויקטים נוספים. מקור נוסף לרווחיו המשמעותיים של לוי נמצא מתחת לרדאר: החברה "רות נדל"ן", אותה הקים הזמר ובאמצעותה ביצע עסקאות ענק בעשרות מיליוני שקלים.
בימים אלה מככב לוי בתפקיד הראשי במחזמר "קזבלן" - התפקיד הראשון שלו על בימת התיאטרון הלאומי הבימה. כפי שנחשף ב-mako, לוי יוותר עבור התפקיד על 6.5 מיליון שקלים. בהמשך השנה הזמר צפוי להצטלם לעונה החדשה של "הכוכב הבא" שתעלה בקשת 12 וליהוקיה החלו ממש לאחרונה.