מתן טלמור, מנהל השיווק של טוליפ אנטרטיינמנט, נבחר לאיש השיווק של אוגוסט 2023. איגוד השיווק הישראלי בחר בו בזכות בשל עבודת השיווק על הסרט "ברבי", שהפך לתופעה הקולנועית הגדולה של הקיץ. הקמפיין המקדם את יציאת סרט הקולנוע, בהפצה מקומית ישראלית של חברת טוליפ אנטרטיינמנט, כלל פיצוחים קריאטיביים מוצלחים וייחודיים בכלל המדיות: טלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל, סושיאל, מהלכי שיתופי פעולה ויחסי ציבור.

"הקמפיין הייחודי המקדם את יציאת סרט הקולנוע 'ברבי' חצה את גבולות הקולנוע ועבר לשיח הציבורי בכל הפלטפורמות, ושלח כמות צופים חסרת תקדים לקולנוע, בוורוד. במושגים מקומיים הסרט הפך בפער ניכר לסרט המכניס ביותר של שנת 2023 וכרגע נמצא במקום ה-15 ברשימת הסרטים המכניסים אי פעם בארץ. בתוך חודש מיציאתו צפו בו יותר מ-600 אלף צופים והוא נמצא בדרך להפוך לאחד מחמשת הסרטים המכניסים בכל הזמנים. הסרט 'ברבי' בדרכו להיות שובר הקופות הגדול בישראל והוא כבר נחשב לסרט הקומדיה הבינלאומי המצליח ביותר בישראל", נכתב בנימוקי הזכייה.

ברבי הסרט (צילום: ברבי הסרט)
מתוך "ברבי" | צילום: ברבי הסרט

בניגוד לאסטרטגיה העולמית, הקמפיין הושק כחודשיים לפני בכורת הסרט בישראל, במשדר הגמר של האירוויזיון. הסרט הוצב כאירוע הגדול של הקיץ, מסר שזכה להדהוד בשאר הקמפיינים. קמפיין החוצות כלל עיטוף "רוד שואו" סגנוני, עיטוף מלא לאוטובוסים שנעו ברחבי הארץ וביקרו במוקדי תרבות ופנאי מרכזיים, האוטובוסים היוו מוקד משיכה גדול לצילומים וסרטונים שהועלו לרשתות החברתיות.

בצמידות לאוטובוסים, הוקרן טריילר הסרט על מסך לד ענק. קמפיין הסושיאל עודד את הקהל להגיע להקרנת הסרט לבוש בוורוד, תופעה שנהפכה לוויראלית ברחבי הרשתות החברתיות והקמפיין לא התמקד רק בקהל המטרה המיידי של הסרט, אלא נבחרו גם משפיענים גברים שהשתתפו במגוון גדול ויצירתי של אתגרים וסרטונים.