"מה מדיניות ההנקה של החברה שלכם?", כתבה לינדסי ג'יינס לחברת התעופה "דלתא איירליינס". לינדסי, אם טרייה לתינוק בן עשרה שבועות מקליפורניה, עתידה לטוס עם החברה בימים הקרובים, ורצתה לוודא כי לא תיתקל בקשיים בכל הנוגע להאכלת התינוק שלה. היא ממש לא ציפתה להתכתבות שבאה לאחר מכן.
לעוד כתבות בתשעה חודשים:
>> שלי ורוד: במקום ילדים, עשיתי תארים
>> עצבים לא עושים טוב להנקה, אז תירגעו
הריון יפה לך: הצטרפי לעמוד הפייסבוק של תשעה חודשים
הנקה בציבור היא נושא שלעולם לא באמת יורד מסדר היום הציבורי. נדמה שאי אפשר להאכיל תינוק בציבור מבלי להיתקל בהערות – לעתים תומכות, לעתים מעליבות ולפעמים סתם נעדרות טאקט. לפעמים זה נגמר בעימות נקודתי, או מגיע למחאת רשת של ממש. הפעם העניין נשאר בגבולות טוויטר, אולם בהחלט משך את תשומת הלב של לא מעט גולשים.
"לינדסי, למרבה הצער לא תוכלי להניק במטוס ללא כיסוי מתאים", ענה היוזר העלום של שירות הלקוחות של חברת הענק. לינדסי ההמומה ביקשה מהחברה להציע לה דרך אלטרנטיבית להזין את ילדה לאורך הטיסה. "היינו מציעים שתשאבי חלב ותביאי איתך בקבוקים לטיסה. לפי הנהלים שלנו, מותר להעלות חלב אם לטיסה", ענו בשירות הלקוחות. לינדסי לא הייתה מרוצה מהתשובה, וכתבה: "אז חרף העובדה שהחוק מאפשר לי להניק גם ללא כיסוי, אתם אומרים שמבחינתכם הדבר לא אפשרי? האם יש לחברה מדיניות כתובה בנושא?". שעות ספורות לאחר מכן, וככל הנראה לאחר שמישהו בשירות הלקוחות הגדיל ראש ופנה לייעוץ משפטי, הגיעה התשובה: "חברת דלתא מקדמת בברכה אמהות מניקות ותינוקות בטיסות שלנו. אני מתנצלים על המידע השגוי שקיבלת מוקדם יותר היום".
הלחץ של החברה מובן. בשנת 2006 הורדה נוסעת בשם אמילי ג'ילט מטיסה של דלתא מכיוון שהניקה ללא כיסוי, ולאחר שהגישה תביעה הגיעה עם החברה להסדר פיצויים שמן.