האמהות הטריות האמריקאיות לא נחות לרגע. אחרי שמסיבות גילוי מין העובר הולכות ויוצאות משליטה, הן מפילות עלינו טרנד חדש לכבוד הגעת הבייבי המיוחל לעולם: קישוט החדר, בדגש על המיטה והתינוק, בבית החולים שבו ילדו.
כן כן. רגע אחרי שיצור זעיר ותובעני הגיח מתוכך, זה כנראה גם הזמן לעטות שלל מלמלות בהזמנה מיוחדת על עצמך ותינוק, להתאים כמובן גם את המצעים לאירוע, ועד כמה שאפשר את חלל החדר, לא לשכוח איפור ושיער, וכמובן, הסיבה לשמה התכנסנו – תמונה מייצגת ונאמנה למציאות שלך ושל הבייבי, כדי שתוכלי להציג לכל העולם ואשתו.
בעוד ששאר היולדות בעולם המערבי מסתפקות בפרחים ובלונים שאותם בדרך כלל מביאים האורחים, המעצבות החדשות אמונות בעצמן על אמנות העיצוב, כשהמטרה הסופית היא לרוב התמונה הנחשקת.
אחד העסקים העומדים מאחורי הטרנד הזה, ובהחלט תרמו לצמיחתו, הוא חנות אונליין בשם Ruffles ‘n’ Buttons, בבעלות אמא לארבעה שעלתה על משהו. המטרה של העיצוב היא לאפשר ליולדות להפוך את חדר בית היולדות לטיפה יותר שלהן, ולכן מציעים שם בין היתר גם מצעים בהדפס שם התינוק, בגדים לתינוק המתאימים למצעים, בדגש על הרבה מלמלה. הסט הבסיסי כולל שמיכה, כרית, אאוטפיט לתינוק או התינוקת, וגם חלוק מתאים לאם החדשה – כדי שחלילה לא תהיה חריגה מהלוק הכללי.
הרשת, אם תהיתם, חלוקה. בעוד חלק מהאמהות עפות על הסגנון, חלקן לא ממהרות להתלהב. פוסט שעלה בעמוד הפייסבוק של החנות ובו שלל תמונות של נשים שרכשו לעצמן עיצוב חדר בית חולים, זכה ל-30 אלף שיתופים ו-15 אלף תגובות. "זה כל כך חמוד ויצירתי! הלוואי שהייתי רואה את זה קודם!! הקטן שלי בן 5 שבועות", כתבה גולשת אחת. "זה פחות או יותר הדבר האחרון שאמא טרייה חושבת עליו", כתבה אחרת. "רגע, אתם רציניים עם הדבר הזה?", הטרילה עוד אמא, ואחד טענה ש"מדובר בהגזמה פראית".
מי שבכל זאת ממש עפה על הרעיון, לא מסתפקת בהתפעלות מהתינוק עצמו ולא ממש אכפת לה שתוך 24 שעות היא כבר תהיה בבית המעוצב שלה, יכולה להתרשם מעיצובי החנות (שלנו נראים מקושקשים וסרי טעם) באתר של העסק באטסי. דוגרי, כל הטררם הזה בעודך מנסה להניק וללמוד איך מחליפים חיתול לניובורן, נשמע לנו קצת פחות מלהיב.