בשנת 2017 שאלו את מייסד נטפליקס ריד הייסטינגס מי לדעתו המתחרה הכי גדול של החברה. התשובה שלו הייתה "שעות השינה, ואנחנו מנצחים". שנתיים לאחר מכן שאלו אותו את אותה שאלה והתשובה הייתה שונה לחלוטין: "פורטנייט, הרבה יותר מאשר HBO, ואנחנו מפסידים". תשובתו המפתיעה של הייסטינגס הייתה בעצם הכרזה על היעד הגדול הבא של החברה.
ב-2021 נטפליקס השיקה את שירות המשחקים הגלובלי שלה, אותם מורידים לטלפון במעין חנות דיגיטלית קטנה. המשחקים נחשבו בעיני הקהל למאכזבים, אך בשנת 2022 החברה צפויה להכריז על השקת שירות משחקים חדש וגדול בשתי תערוכות המשחקים הגדולות בעולם.
השבוע היא מתחמשת ורוכשת מפתח משחקים גדול מפינלנד, שכבר פיתח לה שניים מהמשחקים היותר מפורסמים שלה - stranger things ו-walking dead, תמורת 72 מיליון דולר. נטפליקס היא לא חברה שרוכשת חברות אחרות ולכן כנראה מדובר בצעד משמעותי שמבשר על הבאות.
רוב האסטרטגיה של נטפליקס מתבססת על מכשירי מובייל, אבל הם מבינים משהו גדול נוסף, שכנראה יחזיר אותם לטלוויזיה: מחקר חדש של האב ספוט מגלה שאנשים מעדיפים לחבר את המסך הגדול בבית שלהם לפלייסטישן או אקס בוקס ולא צופים בנטפליקס. בתחילה היו בטוחים שהמנוע הכי גדול של משחקים הוא המובייל, כי שם רוב הכסף נמצא, אבל בשנים האחרונות זמן המסך בטלוויזיה במשחקים עלה מ-12 אחוזים ל-16 אחוזים. 4 האחוזים ירדו מזמן הצפייה בסדרות, ומייסד נטפליקס ראה את הנתונים האלה.
נטפליקס צפויה לעשות מהפכה גדולה בתחום. היא לא תהיה יותר חברת סדרות אלא חברת בידור. הגיימינג הוא לא תחום מיינסטרים שמתאים לכל האוכלוסייה, ולכן נטפליקס כנראה לא איחרה את המועד בהחלטה הזו.
>> בזמן שעבדתם, פרק 80, המאבק הוירטואלי מאחורי מלחמת רוסיה-אוקראינה