מחקר חדש מראה כי בשנת הקורונה נרשם גידול של 40% בסטרימינג במובייל - והמגמה צפויה להימשך גם בשנת 2021. מלכת הצפייה הבלתי בוידאו במובייל היא טיקטוק, שמשאירה אבק ליוטיוב, פייסבוק ואפילו לנטפליקס. מה טיקטוק הצליחה להבין שהמתחרים שלה עוד לא הבינו, ומה התחום הבא שהיא רוצה להיכנס אליו?
וגם: בסוף השבוע שעבר התמנה ראש המוסד לשעבר לנציג של ענקית ההשקעות סופטבנק בישראל. מי שעומד בראשה הוא מסיושי סאן, מנכ"ל ומייסד החברה – שנחשב לצייד חדי-הקרן הגדול בהיסטוריה, אבל גם חתום על כמה מהכישלונות המהדהדים ביותר בעולם ההייטק. עד כמה באמת מצליחה סופטבנק ואיך נגמר הקשר הקודם בין מסיושי סאן להייטקיסט ישראלי? האזינו לפודקאסט המלא.