פסטיבל הקניות של אמזון, שמיועד למנויי שירות "פריים", כבר הפך לחג לאומי בארה"ב. למרות ההטבות חסרות התקדים, הוא לגמרי משתלם לחברת הענק: המנויים מוציאים כ-2,500 דולר בממוצע בשנה באתר, לעומת 544 דולר בקרב לקוחות רגילים שאינם לקוחות פריים. מה היו מוצרים הכי נמכרים בפריים דיי, ומה הסכום המטורלל שאמזון גרפה לכיסה?
עוברים לאפל. לפני שנתיים, עוד לפני שהקורונה הגיעה לחיינו, מנכ"ל אפל טים קוק הצהיר שהתרומה הכי גדולה של החברה לאנושות תהיה בעולם הרפואה. מהי אפליקציית הבריאות הסודית שאפל פיתחה עבור עובדיה, למה היא גייסה רופאים לשורותיה – וכיצד פייסבוק מתכוונת להחזיר מלחמה? האזינו לפודקאסט המלא.